اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

جرایم پلیس در قم 21 درصد کاهش یافته است

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس قم بحث آموزش به کارکنان و پرسنل خود را در دستور کار قرار داده و نتیجه این امر هم کاهش 21 درصدی جرایم پلیس بوده است.

جرایم پلیس در قم 21 درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاظم مجتبایی امروز در مراسم تجلیل از فعالان انتظامی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و نیمه شعبان که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد تامین امنیت را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: پلیس همه تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرد.

وی افزود: امسال شاهد خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران بودیم و نیروی انتظامی هم در این میان وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر مخاطب‌شناسی به عنوان یکی از اولویت‌های ناجا گفت: شناخت دقیق جمعیت مخاطب موجب می‌شود پلیس برنامه‌ریزی بهتری در امور اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان قم بحث آموزش به کارکنان و پرسنل خود را در دستور کار قرار داده و نتیجه این امر هم کاهش 21 درصدی جرایم پلیس بوده است.

مجتبایی رمز موفقیت نیروی انتظامی را تناسب عملکرد با رفتار جمعیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت در صحنه هدف نیروی انتظامی است تا مشکلی به وجود نیاید.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم بیان داشت: نیروهای پلیس در خدمت مردم و در کنار آنها هستند و هیچ گاه نباید ارتباط آنها تقابلی باشد بنابراین برنامه‌ریزی مردم‌مدارانه موفقیت را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان قم همگام با پلیس سراسر کشور در خدمت مردم بوده و هدف ما تامین آرامش روانی و آسایش آنهاست.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول