اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه مطرح کرد

راهکارهای پیشگیرانه پلیس برای مسافران تابستانی ‌

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: به‏کارگیری راهکارهای پیشگیرانه پلیس در مسافرت، متضمن خاطرات خوشی برای مسافران در تعطیلات تابستان خواهد بود.

راهکارهای پیشگیرانه پلیس برای مسافران تابستانی ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، علیرضا واحدی اظهار کرد: گرمای هوا و تعطیلی مدارس در ایام تابستان فرصت مناسبی برای خانواده‏هاست تا چند روز فارغ از مسائل و مشکلات شغلی به شهرها و مناطقی غیر از محل سکونت خود سفر کنند.

وی گفت: با وجود این، هر ساله در ایام تابستان شاهد حوادث و اتفاقات ناگواری هستیم که در اثر غفلت، ناآگاهی و انجام رفتارهای پرخطر توسط برخی افراد رخ می‏دهد و لحظات شاد و شیرین خانواده‏ها تبدیل به غم و اندوه فراوان می‏شود.

واحدی افزود: برخی از این حوادث تلخ مربوط به جرایمی می‏شوند که توسط مجرمان علیه اموال دیگران صورت می‏گیرد و برخی دیگر حوادثی هستند که غفلت و بی‏تجربگی خود افراد، آنان و دیگران را متحمل خسارت‏های جانی و مالی می‏کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که به هر حال بیشتر این حوادث تلخ قابل پیش‏بینی و پیشگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: یکی از مهم‏ترین و اصلی‏ترین وظایف پلیس، پیشگیری از بروز جرم و بزهکاری است که تحقق آن بدون همکاری و تعامل اقشار مختلف جامعه امکان‏پذیر نیست.

انتهای پیام/2568/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول