اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

برخورد پلیس فتای گیلان با 150 وب‌گاه فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز

رئیس پلیس گیلان از شناسایی و برخورد قانونی با 150 وب‌گاه اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز توسط پلیس فتای این فرماندهی در راستای اجرای طرح بین‌المللی «پانگه آ6» خبر داد.

برخورد پلیس فتای گیلان با 150 وب‌گاه فروش اینترنتی داروهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی صبح امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به عملکرد پلیس فتای استان در برخورد با وب‌گاه‌های غیرمجاز فروش اینترنتی دارو، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس گیلان در راستای اجرای طرح بین‌المللی «پانگه آ6» که به طور همزمان در 80 کشور جهان برگزار شد توانستند 150 وب‌گاه اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز را شناسایی کنند و برخوردهای قانونی را با آنها انجام دهند.

وی با بیان اینکه بسیاری از گردانندگان اصلی وب‌سایت‌های اینترنتی شناسایی شده‌اند، گفت: مدیران این وب‌سایت‌ها در استان‌های دیگر سکونت دارند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: تمهیدات لازم برای دستگیری آنها با همکاری فرماندهی انتظامی استان‌های مربوطه صورت گرفته است.

وی با تصریح بر اینکه طرح بین‌المللی «پانگه آ6» پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «پانگه آ5» انجام می‌شود، تصریح کرد: در طرح قبلی پلیس فتای گیلان نیز موفق به کشف، شناسایی و برخورد با 64 سایت فروش داروهای غیر مجاز و تقلبی و دستگیری دو نفر از گردانندگان آنها و کشف 200 قلم انواع داروی غیرمجاز و تقلبی شده بود.

قائدرحمتی، خاطرنشان کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای گیلان در اجرای طرح مذکور که از اول خرداد امسال به مدت یک ماه به طول انجامید، با بهره گرفتن از توان فنی و مهندسی خود توانستند وب‌گاه‌های اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز را شناسایی و برخورد قانونی با آنها اعمال کنند.

وی عرضه داروهای تقلبی و غیر مجاز از طریق فضای مجازی را یکی از دغدغه‌های بزرگ جامعه جهانی عنوان کرد و افزود: اینگونه اعمال، بهداشت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

فرمانده انتظامی گیلان، از شهروندان خواست تا هرگز اقدام به خرید داروهایی که از طریق سایت‌های اینترنتی تبلیغ و عرضه می‌شوند، نکنند و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعاً به پلیس فتا اطلاع دهند تا با عوامل سودجو و فرصت‌طلب که برای کسب منافع مادی خود بهداشت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد و از ادامه فعالیت مجرمانه آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول