اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس راه‏آهن شمال‏شرق، راز سرقت پودرهای ترمیت را برملا کرد

رئیس پلیس راه‏آهن شمال‏شرق کشور از دستگیری سارق پودرهای ترمیت مخصوص جوش شکاف ریل راه‏آهن خبر داد و گفت: ارزش پودرهای سرقتی 125 یورو است.

پلیس راه‏آهن شمال‏شرق، راز سرقت پودرهای ترمیت را برملا کرد

محمدرضا مالکی در تشریح جزئیات این مطلب به خبرنگار فارس در استان سمنان گفت: با دریافت خبری مبنی بر سرقت چند کیسه پودر ترمیت ویژه جوش شکاف ریل راه‏آهن، ماموران پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران دایره آگاهی و اطلاعات پلیس راه‏آهن شمال‏شرق با فعال‏کردن گشت‏های محسوس و نامحسوس و تحقیقات گسترده خود، سرانجام موفق شدند سارق مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته مالکی، متهم، سارق سابقه‏داری است که در بازرسی از وسایل همراهش، پنج کیسه پودر ترمیت مخصوص جوش شکاف ریل راه‏آهن کشف شد.

وی افزود: در ادامه نیز هماهنگی لازم با مقام قضایی برای بازرسی از منزل متهم نیز انجام شد که در بازرسی صورت گرفته از منزل سارق تعداد قابل توجهی آهن‏آلات، کپسول اکسیژن و کابل‏های سرقتی کشف شد.

مالکی پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان را از جمله برنامه‏های دایمی پلیس برای ارتقای امنیت خطوط ریلی عنوان و تصریح کرد: پلیس از هیچ کوششی برای تامین آرامش مردم دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس راه‏آهن شمال‏شرق با اعلام تحویل سارق به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بی‏درنگ مراتب را با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کمترین زمان ممکن توسط ماموران انتظامی به آن رسیدگی شود.

شایان ذکر است؛ ارزش ریالی هر یک از کیسه‏های پودر ترمیت 25 یورو اعلام شده است.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول