اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

اتفاقات تلخ مصر ناشی از نبود رهبری قاطع و باتدبیر است

امام جمعه نیکشهر گفت: وقایعی که این روزها در کشورهایی مانند مصر رخ می‌دهد ناشی از نبود رهبری قاطع و باتدبیر مانند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است.

اتفاقات تلخ مصر ناشی از نبود رهبری قاطع و باتدبیر است

به گزارش فارس از نیکشهر، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: رمضان ماه نزول رحمت‌های الهی بر بندگان است و در این ماه خداوند درهای آسمان را به روی بندگان باز می‌کند.

وی اضافه کرد: مسلمانان با دعا و مناجات‌های خود نهایت بهره را از این خان پر برکت الهی کسب کنند.

خطیب جمعه نیکشهر خاطرنشان کرد: خداوند در این ماه مبارک آماده بخشش معصیت‌های بندگانش است و هر کدام از مسلمانان با هر گناهی باید به درگاه لطف ربوبی امید داشته باشند.

لطفیان سرگزی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آن افرادی که در ماه مبارک رمضان اقدام به گران‌فروشی یا کم‌فروشی می‌کنند مطمئن باشند که با این کار، جهنم را با پول مردم برای خودشان خریداری می‌کنند.

امام جمعه نیکشهر ضمن درخواست از مسئولان برای نظارت بیشتر بر بازار عنوان کرد: مسئولان امر با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با متخلفان به شدت برخورد کنند.

وی در ادامه سخنان خود در جمع نمازگزاران نیکشهری به تحلیل اتفاقات مصر پرداخت و افزود: این اصلا معقول نیست که در کشوری، ارتش باعث برکناری بالاترین مقام سیاسی بشود.

لطفیان سرگزی بیان کرد: برای برکناری رئیس جمهور مصر، راه‌های منطقی‌تری وجود داشت که می‌شد بدون جدال این مسئله را خاتمه داد تا خون بی‌گناهی بر زمین ریخته نشود.

انتهای پیام/75002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول