اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

نوجوانان را برای شرکت در نماز جمعه باید ترغیب کرد

امام جمعه ارومیه گفت: نوجوانان را باید برای شرکت در فریضه الهی نماز جمعه و سایر عبادت‌ها ترغیب کرد.

نوجوانان را برای شرکت در نماز جمعه باید ترغیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا حسنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: باید نسل جدید را از سن پایین برای شرکت در نماز جمعه و انجام سایر واجبات دینی ترغیب کرد.

وی مردم ایران اسلامی را در سراسر جهان از هر جهت بی‌نظیر، دانست و افزود: ملت ما همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تبعیت از ولایت فقیه را برای خود نسبت به هر موضوع دیگر ارجح می‌دانند.

امام جمعه ارومیه به برپایی انتخابات پرشور در 24 خرداد ماه سال جاری، اشاره کرد و بیان داشت: هر چقدر از این روز بزرگ و حماسی فاصله بگیریم، از عظمت و زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

وی بر لزوم همکاری با رئیس جمهور منتخب تاکید کرد و گفت: همه دیدگاه‌ها، سلایق و احزاب باید یکدل و یکرنگ شوند تا نظام اسلامی با همت آحاد ملت به سرمنزل مقصود برسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم حضور نوجوانان و کودکان به همراه والدین در نماز جمعه و خطبه‌های آن تاکید کرد و بیان داشت: مسجد کانون فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی است، بنابراین باید در راستای مانوس کردن نونهالان با این اماکن مذهبی گام برداشت.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول