اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

سنگر نماز جمعه فرصتی برای تقویت پایه‌های دینی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از سنگر نماز جمعه می‌توان برای تقویت پایه‌های دینی مردم گام‌های اساسی و بلندی برداشت.

سنگر نماز جمعه فرصتی برای تقویت پایه‌های دینی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در دیدار با امام جمعه جدید ضیاءآباد بیان کرد: نماز جمعه در حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری دارد.

وی افزود: امام جمعه چون از طرف مقام ولایت انتخاب می‌شود باید آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی روز دنیا به خصوص جهان اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم در نمازهای جمعه تصریح کرد: نماز جمعه موجب وحدت، همدلی، تحکیم پایه‌های دینی، افزایش تقوا و اعتقادات مردم، روشنگری و افزایش بینش فرهنگی و سیاسی مسلمانان می‌شود.

باریک‌بین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن این ماه پربرکت قرار داریم و این فرصت بسیار خوبی است که باید با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی درست مسائل فرهنگی، دینی و اسلامی را به صورت واضح و جذاب برای نمازگزاران ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه سابق شهر ضیاءآباد گفت: حجت‌الاسلام خدایی در مدتی که امامت جمعه این شهر را بر عهده داشت توانسته بود وحدت و همدلی خوبی بین مردم و مسئولان به خصوص روحانیت ایجاد کرده که امیدواریم این وحدت و همدلی در زمان امامت جمعه جدید این شهر نیز ادامه یابد.

امام جمعه جدید شهر ضیاءآباد گزارشی از فعالیت‌های خود در سال‌های امامت جمعه در شهرهای مختلف کشور را خدمت امام جمعه قزوین ارائه داد.

انتهای پیام/77010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول