اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم امام جمعه فیروزکوه

رئیس جدید ستاد نماز جمعه فیروزکوه معرفی شد + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در حکمی از سوی امام جمعه فیروزکوه به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه این شهرستان معرفی شد.

رئیس جدید ستاد نماز جمعه فیروزکوه معرفی شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در آیینی که به همین مناسبت صبح امروز در دفتر امام جمعه فیروزکوه برگزار شد، با تقدیر از زحمات 20 ماهه حجت‏الاسلام داود ضمیررضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه و رئیس سابق ستاد نماز جمعه فیروزکوه، یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به این سمت برگزیده و معرفی شد.

امام جمعه فیروزکوه در این مراسم اظهار کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و انفاس قدسی امام راحل، نماز جمعه در جای جای میهن اسلامی برگزار می‏شود و امروز شاهد برپایی این کنگره بزرگ معنوی و سیاسی در 730 نقطه از کشور هستیم.

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری گفت: به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) «هر کس به خدا و روز قیامت ایمان داشته باشد، سزاوار است روز جمعه در نماز جمعه شرکت کند».

امام جمعه فیروزکوه افزود: آن حضرت در جای دیگری می‏فرمایند «سه چیز است که اگر امت من از اهمیت آنها آگاه بودند، برای انجام آن حتی به روی یکدیگر شمشیر می‏کشیدند که شامل اذان گفتن، حضور در صف اول نماز و رفتن به نماز جمعه است».

 

 

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول