اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های اردبیل:

استکبار در مهار تفکر امام و انقلاب عاجز مانده است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: ‌استکبار جهانی با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف در مهار تفکر و اندیشه انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عجز و ناتوانی واقعی افتاده است.

استکبار در مهار تفکر امام و انقلاب عاجز مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی ابراهیمی عصر امروز در نشست مشترک اعضای بسیج اساتید استان اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الگویی بی‌نظیر در عرصه حکومت‌داری،‌ دینداری مردم، صلابت حضور در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی و همراهی با مردم در حل مشکلات و معضلات آنها به دنیا عرضه کرده است و بالاتر از آنها یک اندیشه و آرمان ارزشی و معنوی را به جامعه نشان داده تا در سایه آن بتوان دشمن را در سنگر خود زمینگیر کرد.

وی با یادآوری اینکه غرب و برخی دسیسه‌گران منطقه‌ای سعی دارند این اندیشه ناب انقلابی و ارزشی محدود و محجور بماند،‌ تصریح کرد: در حالی که امروز در کشورهای مختلف به تبعیت از انقلاب اسلامی، انقلاب‌ها و نهضت‌های آزادی‌بخشی اتفاق می‌افتد که البته علت شکست برخی از این انقلاب‌ها نبود رهبری صالح و هدایت‌های واقعی است که زمینه توطئه و دسیسه دشمن را فراهم می‌آورد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: غرب در خوشبینانه‌ترین حالت با ایران رقابت یا شاید هم حسادت دارد، اما یقین دارد که پیروزی از آن حق است و این سنگر حق نیز تمایل به انسان‌های آزاده و متعهد دارد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای نوین در قالب یک اندیشه و مکتب فراروی مردم مظلوم و مستعضف جهان است، اضافه کرد: اگر زمانی سوسیالیسم و کاپیتالیسم الگوی خیزش مردمی بوده، امروز این تفکر و اندیشه اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

ابراهیمی، راز ماندگاری و عدم انحراف انقلاب اسلامی را حضور روحانیت در کنار مردم و رهبری مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری توصیف کرد و ادامه داد: در این سنگر دشمن نمی‌تواند به مقابله با آزادیخواهی این ملت بایستد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های اردبیل در ادامه یادآور شد:‌ کشور ما با داشتن چنین ظرفیت‌های عظیم و رهبری مدبرانه امروز مورد طمع بیگانگان بوده و آنها به هر وسیله‌ای می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را نظام غیرمردمی و فاقد وجاهت قانونی معرفی کنند؛ در حالی که دنیا اصل ماجرای ستیزه‌جویی بدخواهان را به خوبی فهمیده است که آنها از روی کینه به دنبال دستیابی به آمال خود هستند.

وی در پایان اذعان داشت: ‌در حالی که ملت ایران یک نمایش حقیقی را از دلدادگی خود به نظام در 24 خرداد نشان دادند تا دندان طمع دشمن از ریشه و بن بیرون بیاید، امروز در یک حرکت خباثت‌بار دیگر سعی دارند همچنان بر مواضع خود بر تحریم‌ها بیفزایند و ملت ایران را از این طریق مورد امتحان قرار دهند؛ در حالی که ایرانیان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی دشمنان را ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/62004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول