اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

استکبار با اعتیاد اهداف شوم سیاسی را دنبال می‌کند

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: پشت پرده توسعه و ترویج مواد مخدر از سوی نظام استکباری دامن زدن به برخی از مسایل سیاسی و اقتصادی است تا از این طریق بسیاری از کشورها و ملل را در اهدافشان زمین‌گیر کند.

استکبار با اعتیاد اهداف شوم سیاسی را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر بیله‌سوار اظهار داشت:‌ این اهداف شوم و استعماری جبهه کفر بیش از نیم قرن است که در این کشور دنبال می‌شود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی دست آنها از رسیدن به اهدافشان قطع شده است که به همین جهت سعی خودشان را به کار گرفتند تا با ترغیب و تشویق تولید محصولات مختلف مخدر و فرآورده‌های ناشی از آن بتوانند نسل آینده ما را دچار تباهی و انحراف واقعی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام که از هر منفذ و طریقی شکست خورده‌اند، امروز درصدد بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی، القای ناکامی و ناامیدی در جامعه هستند؛ از همین رو با ترفند کثیف مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی سعی می‌کنند، نسل سوم و چهارم انقلاب را بی‌هویت کنند.

زیبانژاد خاطرنشان کرد: در این فضای غبارآلود و پرتنش که دشمن درصدد ترویج و توسعه مصرف مواد مخدر است، باید به هوش باشیم و با مراقبت از فرزندان و نسل آینده اجازه ندهیم دشمن اهداف پلید خود را در این حوزه عملی سازد.

این مسئول اضافه کرد: راه‌های پیشگیرانه خوبی برای مقابله با این آفت تأسف‌بار در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های درست می‌توانیم این دسیسه شوم دشمن را دفع کرده و بیش از هر زمان دیگر زمینه ثبات آرامش و امنیت اجتماعی و روانی را برقرار سازیم.

وی بیان کرد: البته با اعتبارات محدود و کم فعلی نمی‌توان کاری از پیش برد و ضرورت دارد برای پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر منابع اعتباری مناسب در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار یادآور شد: پیگیری و جذب اعتبارات مربوط به سهم شهرستان از سوی مسئولان دستگاه‌های ذیربط ضروری است و ما امیدواریم با گشایشی که در موضوع منابع اعتباری رخ می‌دهد اهداف پیشگیرانه و جلوگیری از توسعه اعتیاد عینیت پیدا کند.

زیبانژاد همچنین از شهرداران شهرهای تابعه شهرستان بیله‌سوار خواست تا نسبت به تعیین تکلیف اماکن مخروبه و مورد سوءاستفاده معتادان در سطح شهرستان اقدام کنند تا در یک نقطه و مناطق تخریبی شهر شاهد جمع شدن معتادان و مصرف و تزریق مواد اعتیادآور نباشیم.

وی همچنین ضرورت راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد را در این شهرستان یادآور شد و گفت: این حرکت خود می‌تواند بهترین راه مقابله و پیشگیری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در یک حرکت ورزشی و فرهنگی 200 نفر از بانوان با شعار جامعه سالم و عاری از اعتیاد پیاده‌روی کردند.

به گفته علی عزیزی رئیس ورزش و جوانان گرمی، ورزش تأثیری بی‌بدیل در امر مبارزه با مواد مخدر داشته و جلوی بسیاری از نارسایی‌ها و معضلات را می‌گیرد که در این زمینه باید مراقبت بیشتری انجام داد.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول