اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جنایت استکبار در عالم اسلام نشان از عجز آنهاست / آبروی ملت دست دستگاه قضایی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جنایت استکبار جهانی که دل هر انسان آزاده را به درد می‌آورد در جهان اسلام نشان از عجز آنهاست که از روی عصبانیت به چنین جنایتی روی آورده‌اند.

جنایت استکبار در عالم اسلام نشان از عجز آنهاست / آبروی ملت دست دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی عصر امروز در نشست با جمعی از مسئولان دستگاه‌ قضایی در اردبیل اظهار داشت: جنایتی که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی با مزدور‌صفتی سلفی‌ها و وهابی‌ها انجام می‌دهند جنایتی فراتر از تفکر یک انسانی است که گویی بویی از انسانیت و اعتقادات ارزشی نبرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر این گروه‌های ضاله جنایت می‌کنند پشت پرده ماهیت خبیث‌گونه آنها برملا شده و همه عالم می‌فهمند که این جنایت‌ها از روی کینه‌توزی و عداوت با مکتب اسلام بوده است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: تمام جریان‌ها و گروه‌هایی که با این خونریزی و قتل عام امت اسلامی همسو هستند شریک این جنایت می‌باشند و بطور حتم مفتی‌های وهابی و رژیم غاصب صهیونیسم نقش آشکار در این جنایت و کشتار اخیر در مصر و سوریه دارند.

موحدی کرمانی گفت: بشریت دیگر از این همه رنج و بی‌عدالتی خسته شده است و منتظر منادی عدالتی است که ریشه این جنایت‌‌ها و فساد‌ها را از روی زمین بردارد.

وی عنوان کرد: از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده این ملت با نیرنگ‌ها و حیله‌های متعدد سعی کردند مکتب آرمانی اسلام را مکتب خونریزی، خشن و دارای رفتارهای غیر‌انسانی معرفی کنند تا با سرپوش گذاشتن بر حقیقت‌‌ها در جهان علیه امت اسلامی نفرت درست کنند اما نتیجه این حرکت آنها جز بی‌آبرو شدن خودشان چیز دیگری نبوده است.

این استاد حوزه  و دانشگاه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه دستگاه قضایی را دستگاهی حساس، مهم و سرنوشت‌ساز در اجرای حدود و احکام اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: دستگاه قضایی که آبروی ملت دستش است باید مراقبت کند تا این جایگاه خود را مفت و مجانی از دست ندهد.

موحدی کرمانی افزود: دستگاه قضایی در ایجاد صلح، آرامش و امنیت در جامعه نقش بی‌بدیل دارد و اگر نتواند این وظایف خود را انجام دهد جامعه به بدترین بلا و بدبختی گرفتار می‌آید.

وی تصریح کرد: مال و جان و ناموس و آبروی ملت دست قوه قضاییه است و قاضی جامعه اسلامی باید مطابق با موازین شرعی و دینی حکم صادر کند تا این برجستگی‌ها دچار خطا و اشتباه نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دستگاه قضایی را تامین کننده سعادت جامعه و بشر دانست و ادامه داد: دستگاه قضایی باید به زینت عدالت و همچنین حفظ حقوق مردم مزین باشد.

موحدی کرمانی با بیان گوشه‌ای از حادثه تلخ هفتم تیر و امتحان الهی از طریق این حادثه برای ملت ایران گفت: فردایی که قرار بود این اتفاق رخ دهد بنده شب هنگام به دلیل عارضه قلبی از حضور در جلسه عذر خواستم اما حوالی ظهر بود که شنیدم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران نزدیک امام در حادثه تروریستی به شهادت رسیده‌اند که در آن لحظه آرزو کردم کاش در آن جمع قرار داشتم.

وی با اشاره به پشت پرده حادثه 7 تیر و ماموریتی که کلاهی از سوی منافقان یافته  بود، تاکید کرد: اعتمادی که شهید بهشتی به این شخصیت کرده بود و ماموریت محافظت از ساختمان را داده بود نتیجه عکس داد و کلاهی به عنوان نیروی نفوذی توانست سنگین‌ترین حادثه‌ تروریستی را زمینه‌سازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه موقت تهران با بیان فضیلت‌های دکتر بهشتی از قضات و کارکنان دادگستری خواست خود را به این زینت آراسته کنند.

انتهای پیام/62001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول