اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در 2 امامزاده بشرویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه از اجرای طرح ضیافت الهی در دو امامزاده بی‌بی نجمه خاتون(س) و محمد بن اصغر(ع) این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت الهی در 2 امامزاده بشرویه

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی به منظور ایجاد فضای تبلیغی و ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر قرآن کریم، استفاده از ظرفیت روحانیون و استفاده از ظرفیت اجرای نیات واقفان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود که امسال نیز طرح ضیافت الهی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل‌بیت(ع) را از دیگر اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی عنوان کرد.

خدایی، از اجرای طرح ضیافت الهی در دو امامزاده بی بی نجمه خاتون(س) مجد و محمد بن اصغر(ع) هوگند این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان فردا در این دو امامزاده برگزار می‌شود.

وی برگزاری نماز جماعت در دو نوبت مغرب و عشا، برگزاری خیمه معرفت، برگزاری مراسم شب‌های قدر و طرح نشاط معنوی در دو امامزاده را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه افزود: برگزاری سخنرانی روزانه، کلاس تفسیر، ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی از برنامه‌های اجرایی در امامزاده بی بی نجمه خاتون(س) مجد است.

انتهای پیام/69006/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول