اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 10 روز

طرح ضیافت رمضان در ساوجبلاغ اجرایی می‌شود

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده طرح ضیافت رمضان به مدت 10 روز در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

طرح ضیافت رمضان در ساوجبلاغ اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور کنترل بازار و ارائه خدمات به مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از 21 تیر ماه در این شهرستان اجرایی خواهد شد افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده این طرح به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان خرید مردم در برخی از کالاها افزایش می‌یابد تأکید کرد: تلاش می‌شود تا با یک هماهنگی و تدابیر اساسی و همچنین قیمت‌گذاری بر روی کالاها از اقدامات سودجویانه جلوگیری به عمل آوریم.

حدادی با بیان اینکه این طرح در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه اجرایی می‌شود، افزود: متأسفانه عده‌ای فرصت‌طلب در برخی از موارد اقدام به گران‌فروشی و یا کم‌فروشی کرده که با اجرای این طرح مقابله جدی با این افراد خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در قالب اجرای این طرح کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در سطح بازار عرضه می‌شود.

*پیش‌بینی 20 غرفه برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح ضیافت در این شهرستان را پیش‌بینی 20 غرفه به منظور عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این غرفه‌ها در مراکز شهر و به منظور دسترسی آسان مردم به این کالاها راه‌اندازی خواهد شد.

وی کالاهایی که قرار است در این غرفه‌ها عرضه شود را شامل مرغ منجمد، خرما، روغن، شیرینی و خشکبار عنوان کرد و گفت: علاوه بر این کالاها زولبیا بامیه و آش نیز در این غرفه‌ها با نرخ مصوب به مردم عرضه می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود به تلفن 124 اداره بازرگانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهروندان و افرادی که به تخلفی در این زمینه مواجه شدند مراتب را سریعاً به تلفن 124 ستاد تنظیم بازار شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول