اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رضایت مردم از نمایشگاه‌‌های طرح ضیافت / کمبود کالاهای اساسی وجود ندارد

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان خرید کالاهای اساسی برای تامین مایحتاج این ماه مبارک آغاز شده و به گفته مسئولان کمبودی برای تهیه این کالاها وجود ندارد.

رضایت مردم از نمایشگاه‌‌های طرح ضیافت / کمبود کالاهای اساسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هوای گرم بوشهر و رطوبت بالا در این استان مانع مراجعه مردم به مراکز خرید برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان نشده است.

زنان خانه‌دار خود را آماده فرا رسیدن این ماه مبارک کرده و کالاهای مورد نیاز را از بازار تهیه می‌کنند.

این روزها بازار خرید برنج، روغن، شکر و مرغ داغ است و مسئولان امر نیز تلاش وافری برای تامین کالاهای اساسی انجام داده و محصولات را با قیمت مناسب در مراکز مختلف به ویژه نمایشگاه عرضه کردند.

نمایشگاه طرح ضیافت برای عرضه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان

با وجود تکاپوی مردم برای تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان، نمایشگاه طرح ضیافت نیز برای عرضه محصولات مورد نیاز در بوشهر افتتاح شده و مردم همچون سال‌‌های گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند.

خانم خانه‌داری که از خرید ماه مبارک رمضان از نمایشگاه برگشته در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: اینکه نمایشگاه امسال در محدوده مرکزی شهر بوشهر برپا شده، رضایت‌بخش است و ما توانستیم به راحتی نیازمندی‌های خود را تامین کنیم.

وی ادامه داد: قیمت کالاها هم مناسب بوده و 15 درصد تخفیف داشت.

جواد احمدی کارمند است و به همراه خانواده برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان به نمایشگاه طرح ضیافت آمده، وی معتقد است که این گونه نمایشگاه‌ها باید به صورت دائمی در طول سال برقرار باشد تا مردم نیازمندی‌های خود را به راحتی تامین کنند.

وی ادامه داد: بنده برای تهیه برنج، مرغ و روغن به نمایشگاه مراجعه کرده بودم و توانستم با قیمت مناسب آن را تهیه کنم، اما در دیگر ایام سال این کالاها با این قیمت فراهم نیست.

خانم خانه‌دار دیگری نیز که به همراه فرزندان خود برای تهیه کالاهای مورد نیاز در ماه مبارک رمضان به نمایشگاه مراجعه کرده، گفت: قیمت‌ها مناسب بود و محل نمایشگاه نیز موجب شده استقبال بیشتر باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم مسئولان چنین نمایشگاه‌هایی را در دیگر ایام سال نیز برگزار کنند.

با یک نگاه ساده به نمایشگاه می‌توان فهمید مردم استقبال خوبی از نمایشگاه دارند و باید فکری به حال برگزاری دائمی این نمایشگاه‌ها در طول سال کرد.

دلایل متعددی چون قیمت مناسب، محل نمایشگاه و وجود کالاها به اندازه کافی موجب رضایتمندی مردم از این نمایشگاه‌ها شده است.

 

عرضه کالاهای مورد نیاز در نمایشگاه طرح ضیافت با 15 درصد تخفیف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت گفت: در این نمایشگاه، برنج، روغن، شکر، مرغ، حبوبات و ... با تخفیف 15 درصدی عرضه شده است.

عباس تابش گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان نداریم و مرغ و برنج و دیگر نیازمندی‌های اصلی به اندازه کافی در بوشهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در طرح رمضان با اندک واحدهایی که قصد سوء استفاده از فرصت دارند، برخورد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت تا 25 تیرماه در محل بازارچه شیلات بوشهر دائر خواهد بود.

تابش با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح نوروزی در بوشهر گفت: تجربه خوبی در این نمایشگاه داشتیم و استان بوشهر از نظر عملکردی رتبه چهارم کشوری را از آن خود کرد.

-----------------------

گزارش: ایمان ندومی

-----------------------

انتهای پیام/66006/ب40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول