اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

نمایشگاه طرح ضیافت در جیرفت برگزار می‌شود

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه «طرح ضیافت» در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

نمایشگاه طرح ضیافت در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود آهنگ‌بهادر بعدازظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان وضعیت بازار را مطلوب خواند و اظهار داشت: ثبات خوبی در بخش قیمت‌‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بخش آهن‌آلات در سطح شهرستان جیرفت پنج تا هفت درصد کاهش وجود داشته است، افزود: اما اقلامی مانند سیب‌‌زمینی، گوجه و سیمان افزایش قیمت داشته‌اند.

259 هزار تومان جریمه عدم اعمال ماده 71 قانون نظام صنفی

آهنگ‌بهادر با اشاره به اینکه اجرای ماده 71 قانون نظام صنفی از ابتدای سال 92 لازم‌الاجرا شده است، تصریح کرد: واحدهای صنفی باید نسبت به اجرای این قانون مبنی بر استفاده از ترازوی دیجیتال و پرینتردار اقدام و برای مشتریان خود فاکتور خرید صادر کنند.

وی ابراز داشت: همچنین تجهیز واحد صنفی به صندوق مکانیزه فروش یا رایانه دارای سیستم نرم‌افزار فروشگاهی برای تمام اصناف الزامی و عمل به آن اکیداً توصیه می‌‌شود.

آهنگ‌بهادر با اشاره به اینکه این قانون به 12 رسته شغلی اختصاص داده شده است، عنوان کرد: واحدهای صنفی پس از اخطار 20 روزه در صورت عمل نکردن به این قانون 259 هزار تومان جریمه می‌شوند.

جریمه 150 میلیون تومان واحدهای صنفی/فعالیت 10 اکیپ بازرسی در ماه رمضان

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت ابراز داشت: طی یک ماه گذشته 4 هزار و 933 بازرسی توسط مجمع امور صنفی و این اداره انجام گرفته که در نتیجه آن 722 فرم تخلف به ارزش ریالی 150 میلیون تومان صادر شده است.

آهنگ‌بهادر با اشاره به اینکه 10 اکیپ بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان صبح و عصر بر بازار نظارت دارند، اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت مستمر و با جدیت تمام برای مقابله با تخلفاتی مانند کم‌فروشی، گرانفروشی‌، عدم درج قیمت و صدور صورتحساب، احتکار و ... در این ماه ادامه می‌یابد.

وی اذعان داشت: شهروندان جیرفتی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های 124 و 2210224 تماس بگیرند تا مأموران اداره بازرگانی برای رسیدگی به آن در اسرع وقت حاضر شده و انجام وظیفه کنند.

توزیع یک میلیارد و 400 میلیون تومان مواد خوراکی

آهنگ‌بهادر همچنین از برگزاری نمایشگاه «طرح ضیافت» از فردا به مدت 10 روز در شهر جیرفت خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در سالن اداره تعاون روستایی و عشایری برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه اقلامی مانند 56 تن عدس با قیمت 3 هزار و 200 تومان، 37 تن نخود 2 هزار و 980 تومان، 18 تن گوشت قرمز 17 هزار و 300 تومان، 110 تن مرغ منجمد 4 هزار و 850 تن، 161 تن برنج 2 هزار و 300 تومان، قند 2 هزار و 100 تومان و شکر یک هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

آهنگ‌بهادر با اشاره به اینکه این اقلام با 10 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: ارزش ریالی مواد خوراکی عرضه شده در نمایشگاه «طرح ضیافت» بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان است.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول