اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سرایان خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در 4 امامزاده سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: امسال طرح ضیافت الهی در چهار امامزاده شهرستان سرایان و با حضور چهار روحانی برگزار می‌شود.

اجرای طرح ضیافت الهی در 4 امامزاده سرایان

حجت‌الاسلام جواد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در شهرستان سرایان با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با محافل انس با قرآن با برگزاری این محافل در امامزادگان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امامزادگان باید تبدیل به قطب فرهنگی شود، گفت: یکی دیگر از اهداف این طرح تبدیل کردن امامزادگان به قطب فرهنگی است.

تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان ادامه داد: با اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان می‌توان از ظرفیت معنوی امامزادگان و ظرفیت روحانیون برای آشنایی مردم با مسائل شرعی استفاده کرد.

طلایی تصریح کرد: با برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان می‌توان فرهنگ پسندیده وقف را در بین مردم خیر گسترش داد و این وقفیات را برای امور قرآنی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در چهار امامزاده در سرایان برگزار می‌شود، متذکر شد: این امامزادگان شامل امامزاده سلطان مصیب مصعبی، سلطان کریم‌شاه کریمو، سلطان ابوالقاسم قاسم‌آباد و امامزاده دوست‌آباد است.

برگزاری مراسم ویژه ولادت امام حسن(ع) در امامزادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان از برنامه‌های شاخص این طرح خبر داد و متذکر شد: برگزاری مراسم احیاء شب قدر، اجرای ترتیل خوانی و دوره قرآن، برگزاری نماز جماعت، مراسم ویژه ولادت امام حسن(ع) از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه یک روحانی از شهر مقدس قم برای حضور در طرح ضیافت الهی به یکی از امامزادگان این شهرستان اعزام می‌شود، اذعان داشت: در اجرای این طرح چهار روحانی در امامزادگان حضور داشته و در اجرای مراسم شرعی و دینی شرکت‌کنندگان را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/69021/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول