اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان

نمایشگاه طرح ضیافت در جیرفت گشایش یافت

نمایشگاه طرح ضیافت به منظور عرضه کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان در شهرستان جیرفت گشایش یافت.

نمایشگاه طرح ضیافت در جیرفت گشایش یافت

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در سالن اتحادیه تعاون روستایی این شهر برپا می‌شود.

محمود آهنگ‌بهادر افزود: در این نمایشگاه اقلامی مانند 56 تن عدس با قیمت 3 هزار و 200 تومان، 37 تن نخود با قیمت 2 هزار و 980 تومان، 18 تن گوشت قرمز با قیمت 17 هزار و 300 تومان، 110 تن مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 850 تن، 161 تن برنج با قیمت 2 هزار و 300 تومان، قند با قیمت 2 هزار و 100 تومان و شکر با قیمت یک‌هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقلام با حداقل 10 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: ارزش ریالی مواد خوراکی عرضه شده در نمایشگاه طرح ضیافت بیش از یک‌ میلیارد و 400 میلیون تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه 10 اکیپ بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان صبح و عصر بر وضعیت بازار شهرستان جیرفت نظارت دارند، اضافه کرد: بازرسی‌ها به صورت مستمر و با جدیت تمام برای مقابله با تخلفات ادامه می‌یابد.

آهنگ‌بهادر گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های 124 و 2210224 تماس بگیرند تا مأموران اداره بازرگانی برای رسیدگی به موضوع در اسرع وقت حاضر شده و انجام وظیفه کنند.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: تلاش کردیم در نمایشگاه طرح ضیافت کالاهای عرضه شده نیاز اساسی مردم منطقه در ماه مبارک رمضان باشد.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول