اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور اصفهان آغاز شد

رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: از امروز مصادف با روز اول ماه رمضان، دوره دوم طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور اصفهان آغاز شد.

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام جعفر عمادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: از صبح امروز حدود 260 نفر از اساتید ویژه هیئت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان دوره دوم طرح ضیافت اندیشه را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه به مدت هشت روز برگزاری هر کدام از دوره‌های ضیافت اندیشه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: دوره نخست اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برگزار شد و دوره دوم از امروز و دوره سوم نیز در هفته دوم ماه رمضان و دوره چهارم نیز پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: هر کدام از دوره‌ها شامل دو کلاس معرفتی و مهارتی است که در دوره اول تاریخ علم و تمدن اسلامی و در بخش مهارتی روش و فنون تحقیق آموزش داده شد و در دوره دوم نیز اصول تعلیم و تربیت اسلامی و ضوابط و مقررات دانشگاهی و در دوره سوم اندیشه سیاسی اسلام و روش و فنون آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام این دوره‌ها 32 ساعت آموزش حین انجام کار برای اساتید شرکت‌کننده در این طرح به حساب می‌آید، بیان کرد: گذراندن این دوره‌ها به صورت اختیاری است و دو امتیاز فرهنگی در آیین ارتقا اساتید دارد.

عمادی اضافه کرد: در طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید در کنار کلاس‌های آموزشی،‌ امور فرهنگی از جمله قرائت قرآن پس از اتمام کلاس‌ها، بازدید از دانشگاه قرآن، اهدا بسته‌های آموزشی و سفرهای زیارتی قم و جمکران و موارد دیگر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در هر دوره یک کلاس ویژه اساتید علوم انسانی و همچنین یک کلاس ویژه اساتید علوم پایه و فنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63007/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول