اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

تولید روزانه 158 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: روزانه در مجموع 158 تن گوشت مرغ در مناطق مختلف آذربایجان غربی تولید می‌شود.

تولید روزانه 158 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تأمین گوشت و لبنیات مورد نیاز مردم آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این زمینه هیچ کمبودی وجود ندارد و تمهیدات لازم در راستای توزیع این اقلام، اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تولید روزانه 158 تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی، تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره شده است، و در راستای اجرای طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان به تدریج وارد بازار می‌شود.

مختاری به میزان تولید گوشت قرمز و شیر در آذربایجان غربی، اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری 17 هزار و 472 تن گوشت قرمز، 182 هزار و 500 تن شیر و 15 هزار تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی تولید شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش دو و دو دهم درصد تولید گوشت قرمز در استان، افزود: در سه ماه نخست سال جاری تولید گوشت قرمز در آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی به افزایش تولید شیر اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری تولید شیر در آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته پنج و دو دهم درصد افزایش یافت.

مختاری پرداخت تسهیلات هدفمندی یارانه‌ها به واحدهای پرورش دام و طیور در سال 90 را از عوامل افزایش تولید شیر در آذربایجان غربی دانست، و خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع توزیع و عرضه شیر و لبنیات در ماه مبارک رمضان بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.در حال حاضر 265 تن گوشت قرمز منجمد در بازار آذربایجان غربی در حال توزیع به قیمت مصوب است.

انتهای پیام/61010/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول