اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

آغاز توزیع 100 تن گوشت مرغ منجمد در بازار قزوین

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن تجارت استان قزوین گفت: از امروز 100 تن گوشت مرغ منجمد با هدف کاهش قیمت این گوشت در بازار استان قزوین توزیع می‌شود.

آغاز توزیع 100 تن گوشت مرغ منجمد در بازار قزوین

علی‌اکبر کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو‌گرم گوشت مرغ تازه در روزهای گذشته 5 هزار و 300 تومان بوده است، اظهار داشت: هفته گذشته قیمت این گوشت در بازار قزوین به 6 هزار و 350 تومان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: تقاضای مردم برای خرید گوشت مرغ به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و رمضان افزایش یافته و همین امر موجب شده که قیمت این گوشت در بازار قزوین افزایش یابد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: مسئولان مربوطه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برای کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار این استان با اندیشیدن تدابیری ویژه، مصوبات تنظیم بازار را برای کاهش قیمت این گوشت تصویب کردند.

این مسئول ادامه داد: طبق این مصوبات از امروز 100 تن گوشت مرغ منجمد در بازار استان قزوین با هدف کاهش قیمت این گوشت، کنترل بازار و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا با قیمت 5 هزار و 200 تومان توزیع می‌شود.

کبیری ابراز داشت: با توزیع 100 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو‌گرم 5 هزار و 300 تومان در بازار استان قزوین، قیمت گوشت مرغ تازه نیز در این بازار کاهش می‌یابد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد از ذخیره‌سازی‌های استان قزوین صورت می‌گیرد، اذعان داشت: امروز این گوشت در فروشگاه‌های بزرگ و معتبر از جمله بسیجیان و فرهنگیان و سپس اصناف مرغ‌فروشی‌های قزوین توزیع می‌شود.

کبیری یادآور شد: توزیع گوشت مرغ منجمد در شهرستان‌های استان قزوین از جمله آبیک، بویین‌زهرا، البرز، آوج و تاکستان نیز از امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه استان قزوین در گوشت مرغ ذخیره‌سازی خوبی را انجام داده‌اند، بیان کرد: این گوشت بدون هیچ مشکلی در توزیع به راحتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ابراز داشت: شهروندان قزوینی برای خرید گوشت مرغ منجمد می‌توانند به مراکز فروش این محصول مراجعه کرده تا گوشت مورد نیازشان را تأمین کنند.

انتهای پیام/77009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول