اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول اردیبهشت صورت می‌گیرد

آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد گوشت مرغ گرم

مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد تولید گوشت مرغ گرم و تخم مرغ از اول اردیبهشت ماه سال جاری در استان خبر داد.

آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد گوشت مرغ گرم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا خدایی صبح امروز در نشست تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان گفت: هیچگونه مشکلی از لحاظ تامین نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان بخش دام و طیور در استان وجود نداشته و روند توزیع نهاده‌ها کماکان تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به این مطلب که ذخیره‌سازی مطمئنی از نهاده‌های دام و طیور در انبارهای موجود در سطح استان توسط این شرکت انجام پذیرفته است، افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان آذربایجان‌شرقی، مرغ مازاد بر نیاز مصرف‌کنندگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری و در مقابل آن نهاده‌ها به قیمت دولتی به مرغداران تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به روند کاهش قیمت تخم مرغ در بازار مصرف استان افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان، تخم مرغ مازاد بر تولید استان با حمایت پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی و در مقابل آن نهاده تحویل مرغداران خواهد شد و تخم‌مرغ ذخیره شده نیز به صورت امانی در سردخانه‌ها نگهداری و در صورت بالارفتن قیمت تخم مرغ برای تنظیم بازار مصرف، عرضه خواهد شد.

خدایی با اشاره به اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و تزریق مرغ‌های منجمد به بازار مصرف طی ماه‌های گذشته در استان گفت: با توجه به کاهش قیمت گوشت مرغ طی روزهای گذشته در بازار مصرف، ضمن قطع توزیع مرغ منجمد، از اول اردیبهشت ماه این شرکت اقدام به خرید و ذخیره‌سازی مازاد تولید گوشت مرغ گرم در استان خواهد نمود و با تلاش شبانه‌روزی ضمن کنترل و نظارت بر بازار مصرف این فرآورده، تمامی تلاش خود را با بکارگیری اهرم‌های قانونی برای کاستن از فشارهای تصنعی ناشی از افزایش قیمت به مصرف‌کنندگان تداوم می‌بخشد.

انتهای پیام/60002 /ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول