اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دامپزشکی ایلام:

3 تن انواع گوشت و تخم‌مرغ در ایلام معدوم شد

مدیر دامپزشکی ایلام گفت: سه تن انواع گوشت و تخم‌مرغ در ایلام معدوم شد.

3 تن انواع گوشت و تخم‌مرغ در ایلام معدوم شد

محمد علی‌رحمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این میزان گوشت و تخم‌مرغ هفته گذشته از سردخانه‌های شهر ایلام کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وظایف و مأموریت‌های دامپزشکی در راستای تأمین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت جامعه حضور کارشناسان و ناظران بهداشتی در استان فعال بوده و به طور روزانه از مراکز تولید، بسته‌بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: گوشت‌هایی که خارج از کشتارگاه ذبح می‌شود، غیربهداشتی و غیرشرعی بوده و به همشهریان توصیه می‌شود که از خرید هر نوع گوشتی که خارج از کشتارگاه ذبح می‌شود، خودداری کنند.

علی‌رحمی تصریح کرد: گوشت قرمز و سفید استان ایلام در کشتارگاه و با نظارت دکتر دامپزشک و روحانی ناظر ذبح شرعی و کشتار می‌شود.

مدیر دامپزشکی ایلام گفت: این نوع کشتار مورد تأیید بوده و توصیه می‌شود شهروندان ایلامی با خیال راحت و اطمینان خاطر از مراکز تحت نظارت دامپزشکی گوشت قرمز ممهور به مهر تأیید دامپزشکی و مرغ بسته‌بندی شده استفاده کنند.

انتهای پیام/2246/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول