اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

گازرسانی به 62 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان/ 100 درصد جمعیت شهری گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تعداد 62 جایگاه سی‎ان‎جی در سطح این استان گازرسانی شده است.

گازرسانی به 62 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان/ 100 درصد جمعیت شهری گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان در راستای توسعه گازرسانی و خدمت‌‎‎رسانی در استان تاکنون تعداد 692 شهر و روستای استان را از نعمت گاز بهره‎مند ساخته است.

وی افزود: از مجموع پروژه‎های گازرسانی شده تعداد 666 پروژه روستایی بوده و 26 پروژه نیز شهری است ضمن اینکه در حال حاضر گازرسانی به تعداد 90 روستا را در دست اجرا داریم.

سنگدوینی تصریح کرد: این شرکت همچنین تاکنون تعداد 1335 واحد صنعتی عمده و جزء استان گلستان را از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند کرده تا بتواند نقش برجسته خود را در چرخه اقتصادی استان ایفا کند ضمن اینکه در حال حاضر تعداد 129 واحد صنعتی را نیز در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص گازرسانی به جایگاه‎های سی‎ان‎جی افزود: تعداد 62 جایگاه سی‎ان‎جی نیز در سطح استان گازرسانی شده و تعداد یک جایگاه را نیز در دست اجرا داریم.

وی گفت: در حال حاضر حدود 440 هزار خانوار که 94 درصد جمعیت استان را در بر می‎گیرد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

سنگدوینی با اشاره به اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی 26 شهر این خطه سبز گازرسانی شده و این استان از لحاظ گازرسانی به شهرها به عنوان استان سبز مفتخر است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص روند پیشرفت 30 پروژه گازرسانی مهر ماندگار استان گفت: خوشبختانه عملیات اجرای خطوط توزیع و شبکه پروژه‎های مذکور به اتمام رسیده است و اغلب این روستاها در مرحله نصب انشعاب قرار داشته که تعدادی از روستاهای این مجموعه به اتمام رسیده‎اند و در مجموع حدود 90 درصد انشعاب گاز 30 پروژه مهر ماندگار نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه با همت و تلاش کارکنان گاز گلستان تاکنون توانستیم به برکت نظام مقدس جمهوری به اهداف مورد نظر دست یافته و حجم زیادی از پروژه‌ها را در استان گازرسانی کنیم.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول