اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

عملیات گازرسانی به روستای سفیدشبان تفرش آغاز شد

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از آغاز عملیات گازرسانی به روستای سفید شبان از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی خبر داد.

عملیات گازرسانی به روستای سفیدشبان تفرش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند گفت: مرحله انتخاب پیمانکار اجرای گازرسانی روستای سفیدشبان از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مناقصه مذکور 13 شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «آراد پیشه اراک» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 340 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: به منظور اجرای این پروژه نیاز به انجام 11 هزار و 500 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و اجرای 40 مورد علمک گاز می‌باشد که اجرای تمام این مراحل، توسط شرکت «آراد پیشه اراک» انجام خواهد شد.

کهوند با اشاره به اینکه مدت اجرای این پروژه 150 روز تقویمی در نظر گرفته شده است، بیان داشت: هزینه کلی تامین کالا و اجرای گازرسانی به این روستا بالغ بر 4 میلیارد و 32 میلیون ریال برآورد شده که پس از گازرسانی به روستای سفیدشبان از توابع شهرستان تفرش ،ساکنین 40 خانواری این روستا از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/87001/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول