اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد

بهره‌مندی 1335 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تاکنون تعداد یک‌هزار و 335 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 1335 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: با همت و تلاش کارکنان گاز استان گلستان تاکنون این تعداد واحد صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و مصرف‌کننده این انرژی پاک هستند ضمن اینکه در حال حاضر تعداد 169 واحد صنعتی را نیز در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه جایگزینی گاز طبیعی به جای سایر سوخت‌های فسیلی، سهم عمده‌ای در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور دارد، تصریح کرد: برنامه‌های کلان کشور کاهش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تزریق آن در بخش صنعت و همچنین توسعه گازرسانی در این بخش است که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این امر به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: با اجرای مرحله اول قانون هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌ها، روند تقاضای استفاده از گاز طبیعی در بخش صنعت رشد بسیار چشمگیری داشته و صاحبان واحدهای صنعتی ترجیح دادند سوخت گاز طبیعی را به عنوان سوخت اول مورد استفاده قرار دهند.

سنگدوینی تاکید کرد: با همت مجموعه گاز گلستان تلاش کردیم درخواست‌های واحدهای صنعتی را هر چه سریع‌تر انجام داده تا ضمن ارتقای جایگاه صنعتی استان در توسعه اقتصادی نیز سهم بسزایی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اظهار داشت: در حال حاضر برای تسهیل در روند ثبت تقاضاهای الکترونیکی و غیرحضوری واحدهای صنعتی فرم درخواست در سایت شرکت گاز استان گلستان به آدرس (WWW.NIGC-GOLESTAN.IR) راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند با انتخاب سامانه ثبت تقاضای گاز واحدهای صنعتی، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول