اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

رشد 65 درصدی میزان شبکه گازرسانی آذربایجان ‌شرقی‌

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: میزان شبکه گازرسانی اجرا شده در سال 91 رشد 65 درصدی داشته است.

رشد 65 درصدی میزان شبکه گازرسانی آذربایجان ‌شرقی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته بیش از  یک هزار و 271 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا شده که مقایسه این این رقم با آمار سال 90 حاکی از رشد 65 درصدی در این شاخص است.

وی با اشاره به عملکرد مقایسه‌ای گازرسانی طی چند سال اخیر افزود: بیشترین آمار رشد و توسعه شبکه گاز در اقصی نقاط استان ‌طی چند سال اخیر به سال گذشته تعلق دارد.

دینی توسعه گاز روستایی را از رئوس اجرایی سال‌جاری برشمرد و تصریح کرد: در دو ماهه نخست سال جاری علاوه بر تدوین برنامه‌های راهبردی در حوزه گازرسانی به روستاها و طراحی‌های اولیه بیش  از 123 کیلومتر شبکه گازرسانی با ظرفیت اشتراک‌پذیری 17 هزار و 817 واحد اعم از خانگی و تجاری و صنعتی اجرا شده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم استمرار در اجرای پروژه‌های گازرسانی و جلوگیری از ایجاد وقفه توسط پیمانکاران مجری پروژه‌های شرکت گاز اعلام کرد: رویکرد ویژه این شرکت در سال‌جاری بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیمانکاران اجرایی با تجربه در حوزه گاز، کاهش هزینه‌های جاری، تخصیص منابع مالی در افزایش بهره‌مندی مردم از گاز طبیعی و ارتقای رضایت عمومی و مکانیزه کردن فرآیندهای اجرایی و کاهش زمان رسیدگی به امور مردم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه این شرکت در افزایش شاخص‌های گازرسانی در استان اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های این شرکت تلاش برای ایجاد زمینه‌های لازم به منظور بهره‌مندی هم استانی‌های ‌از نعمت گاز طبیعی است.

انتهای پیام/60002‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول