اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

گازرسانی به 27 روستای آوج

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا ابراز امیدواری کرد که گازرسانی به منازل 15 روستا در آبگرم و 12 روستا در آوج تا پایان سال جاری به انجام برسد.

گازرسانی به 27 روستای آوج

محمد سعادتمندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا پیرامون توسعه شبکه گازرسانی شهرستان‌های بویین زهرا و آوج اظهار داشت: هم اکنون 40 هزار خانوار در بخش خانگی و تجاری جزو مشترکان اداره گاز بویین زهرا در نواحی بویین زهرا و آوج هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا افزود: همچنین چهار هزار اشتراک گاز در سال گذشته در بویین زهرا و آوج واگذار شده است.

وی تعداد ‌مصرف‌کنندگان عمده گاز شهرستان بویین زهرا را 330 اشتراک اعلام کرد و افزود: سال گذشته یک‌صد واگذاری عمده به مراکز و شهرک‌های صنعتی از جمله پوشش کامل کوره‌های آجر‌پزی شال به انجام رسیده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا در خصوص توسعه گازرسانی روستایی بویین زهرا ابراز داشت: دو روستا با نام‌های «رستم‌آباد» و «یریجان» بخش مرکزی بویین زهرا در حال حاضر به گاز دسترسی نداشته که بر اساس قرارداد پیمانکار زمان تحویل لوله‌‌گذاری آن‌ها در شش ماه دوم سال 92 به انجام می‌رسد.

سعادتمندی مصرف گاز شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در حوزه خانگی و عمده را دو میلیون مترمکعب برآورد کرد و افزود: در سال گذشته یک مورد قطعی گاز نیز در این شهرستان گزارش نشده و نظارت‌های مأموران اداره گاز نیز از مشترکان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به استقرار نمایندگی تابعه شرکت گاز بویین زهرا در نواحی سگز‌آباد، ارداق، دانسفهان و شال عنوان کرد: توسعه شبکه گازی در سال گذشته در بویین زهرا و آوج به 22 کیلومتر رسیده و هم‌اکنون توسعه این شبکه در نواحی آوج و آبگرم انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های تقلیل فشار در تمام شهرک‌های صنعتی ابراز داشت: ایستگاه‌های تقلیل فشار در بخش‌های خانگی و تجاری نیز هم‌اکنون در نواحی تابعه فعال بوده و تعداد این ایستگاه‌ها هم‌اکنون به 11 ایستگاه رسیده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه عملیات گازرسانی در نواحی آوج و آبگرم شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 15 روستای آبگرم و 12 روستای آوج در حال حاضر در حال انجام بوده و امیدواریم عملیات گازرسانی به این روستا تا پایان سال به انجام برسد.

سعادتمندی بیان کرد: سامانه 124 شرکت گاز به طور 24 ساعته پس از درخواست شهروندان در مکان مورد نظر حاضر شده و مشکل خاصی نیز در حال حاضر در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول