اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

پیشرفت 80 درصدی پروژه گازرسانی در شهر آبپخش

شهردار آبپخش از پیشرفت 80 درصدی پروژه گازرسانی در شهر آبپخش خبر داد و گفت: این شهرداری آمادگی به‌منظور تعامل با اداره گاز به‌منظور اتمام پروژه گازرسانی و نصب 500 علمک باقی‌مانده در سطح شهر را دارد.

پیشرفت 80 درصدی پروژه گازرسانی در شهر آبپخش

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آسایش و آرامش مردم از راهبردی‌ترین مسائلی است که شهرداری آبپخش طی سه سال گذشته به آن توجه داشته و اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های شهری بر اساس این مهم صورت گرفته است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: اجرای پروژه گازرسانی منازل یکی از طرح‌های مؤثر در توسعه زیرساخت‌های شهری و بهبود سطح زندگی شهرنشینی است و شهرداری از طریق تعامل و همکاری با شرکت گاز استان و پیمانکاران گاز کوشیده است این پروژه به مطلوب‌ترین شکل اجرا شود.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه گازرسانی با توجه به گستره محدوده شهری آبپخش مطلوب است، افزود: مقایسه روند اجرای پروژه گازرسانی در شهر حاکی از آن است که با توجه به گستردگی محدوده شهری و شهرک‌های آبپخش پیشرفت بیشتری نسبت به سایر مناطق شهرستان در اجرای این پروژه حیاتی شاهد بوده‌ایم.

موسوی بیان داشت: بر اساس اطلاعات واصله تاکنون بالغ بر 3 هزار و 500 علمک در سطح شهر آبپخش نصب شده و به‌‎طور تقریبی بیش از 80 درصد منازل از گاز شهری برخوردار شده‌اند.

وی اضافه کرد: مجموعا باید چهار هزار عملک در سطح شهر نصب شود و امیدواریم در آینده نزدیک با نصب 500 علمک باقی‌مانده، پروژه گازرسانی شهر آبپخش به شکل مطلوب به سرانجام برسد.

شهردار آبپخش اذعان داشت: این شهرداری آمادگی کامل برای همکاری با شرکت گاز به‌منظور اتمام پروژه گازرسانی و نصب علمک‌ها را دارد و هر چه زودتر عملیات نصب انشعابات گاز خانگی به اتمام برسد تا عملیات بازسازی و مرمت معابر شهری با سرعت بیشتری صورت ‌پذیرد.

موسوی در ارتباط با وضعیت جایگاه سی.ان.جی آبپخش، عنوان کرد: این جایگاه که در خروجی شمالی شهر واقع شده بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ساخت جاده خروجی جایگاه به‌طور کامل شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه خواهیم بود.

وی افزود: برای احداث مسیر دسترسی جایگاه سوخت‌‎رسانی سی.ان.جی یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و تملک و دارایی در نظر گرفته شده و ساخت دو پل در مسیر ورودی و خروجی و یک پارکینگ در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

موسوی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته احداث مسیر ورود و خروج جایگاه سی.ان.جی تا پایان تیرماه تمام می‌شود.

انتهای پیام/2452/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول