اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مسکن مهر از ضروریات کشور ما است / کیفیت بسیار مطلوب مسکن باید تداوم یابد

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، توجه ویژه به پروژه‎های مسکن مهر، سرعت دادن به اجرای مسکن سطح استان را از اولویت کاری این اداره کل دانست.

مسکن مهر از ضروریات کشور ما است / کیفیت بسیار مطلوب مسکن باید تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‎بخش رستمی در دیدار با رؤسای ادارات شهرستان‎های تابعه، ستادی و کارشناسان اداره کل اظهار داشت: ما دو وظیفه بسیار خطیر و مهم داریم که عبارتند از بخش مسکن و راه که هر دو آنها از اهمیت و جایگاه ویژه‎ای در رشد استان دارند.

وی افزود: پروژه مسکن مهر از ضروریات کشور ما است که براساس تکلیف قانونی شروع و ادامه دارد و اولویت‎کاری ما در سال 1392 تکمیل تعهدات ما در استان است.

قائم مقام وزیر در استان گلستان ادامه داد: نظارت هر روزه از پروژه‎های مسکن مهر باید در دستور کار قرار گیرد تا از نظر زمانی تأخیر نداشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر ساخت و سازها در بخش مسکن از نظر کیفیت بسیار مطلوب است و این باید تداوم داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان جلسه راه را به عنوان شریان حیاتی کشور و از سرمایه ملی دانست و اجرای پروژه‎های راهداری و راهسازی را از دیگر اولویت‎های اداره کل دانست و افزود: احداث کریدورهای مختلف در استان، بهره‎برداری از مزیت استان در بخش گمرک و ارتقا و توسعه استان به وسیله امکانات موجود نیز باید در دستور کارها قرار گیرد.

رستمی به مصوباتی که در بخش راه در گذشته انجام شده اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرایی شدن این مصوبات نفع آنها به هم استانی‎ها و هموطنان عزیز کشورمان خواهد رسید که باید آنها را پیگیری کرد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان متذکر شد: همه این تلاش‎ها در بخش‎های مختلف راه و شهرسازی برای رفاه مردم که ولی نعمتان ما هستند، است و ما به عنوان کارگزاران دولت موظف به انجام صحیح و به موقع و بدون منت و در چهارچوب قانون و مقررات هستیم.

اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان هم اینک در قالب 11 اداره تابعه و سه نمایندگی شهرستانی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول