اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

2 هزار مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آمادگی واگذاری 2 هزار مسکن مهر در این استان خبر داد.

2 هزار مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش از ظهر امروز در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان، اظهار کرد: کار یک ارزش و فضیلت اجتماعی است و کارگر مسلمان باید از استانداردهای تعیین شده هم فراتر عمل کند.

وی افزود: کارآفرینان می‌توانند از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای هرچه بهتر شدن روند کار  استفاده کنند، تا اثر بخشی برنامه‌های آنان در روند توسعه استان بیش از پیش نمایان شود.

شیوندی با بیان اینکه شورای سازش در کارخانه‌‎های استان فعالیت چشمگیری دارد، خاطرنشان کرد: حدود 20 درصد از رسیدگی و حل و فصل اختلافات کارگران به این شوراها ارجاع‌یافته که بیشتر منازعات پیش از ارجاع به شورای حل اختلاف در شورای سازش و یا در محل کار به اتمام می‌رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از انجام 6 هزار و 225 مورد بازرسی در سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: بازرسی ادواری با هدف حمایت از کارگران و تذکر نکات بهداشتی و ایمنی کارگران بیش از 15 درصد رشد داشته‌ است.                                                                    

وی ادامه داد: در استفاده از امکانات تفریحی و استراحتگاهی سازمان در کشور نیز 12 درصد رشد داشتیم.

شیوندی از آمادگی واگذاری 2 هزار مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: تاکنون 2 هزار و 600 واحد مسکن به متقاضیان تحویل داده شده است، به عبارت دیگر 70 درصد از تعاونی‌های مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش فارس در پایان این جشنواره با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت، چهارمحال و بختیاری، رئیس کانون کارآفرینان، مدیرکل بیمه سلامت استان، مدیرکل سازمان فنی و حرفه‎ای استان از هشت کارآفرین و کارگر نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول