اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

پایان عملیات اجرایی طرح‌های شبکه و تاسیسات آبرسانی مسکن مهر بستان‌آباد

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی مسکن مهر در شهرهای بستان‌آباد و تیکمه‌داش به طور کامل به اتمام رسیده است.

پایان عملیات اجرایی طرح‌های شبکه و تاسیسات آبرسانی مسکن مهر بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب با اشاره به اتمام طرح‌های آبرسانی به مسکن مهر استان اظهار داشت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی از 38 شهر طرح احداث مسکن مهر در استان در بالای 30 شهر نسبت به ایجاد شبکه و تاسیسات آب به طور صددرصد اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها به اتمام رسیده و در سایر شهرهای باقیمانده نیز عملیات اجرایی آنها با جدیت در حال اجراست.

پوررجب در خصوص اتمام صددرصدی طرح آبرسانی به مسکن مهر شهرهای بستان‌آباد و تیکمه‌داش  گفت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی توانسته نسبت به ایجاد شبکه و تاسیسات آبرسانی برای مساکن مهر در شهرهای بستان‌آباد و تیکمه‌داش به طور صددرصد اقدام و عملیات اجرایی آنها را به اتمام برساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: انشعاب آب تعداد 800 واحد از پروژه‌های مسکن مهر شهرهای بستان‌آباد آماده نصب بوده و 265 واحد دیگر نیز تا یک ماه آینده آماده نصب خواهد شد.

وی در خصوص انشعابات مسکن مهر تیکمه‌داش نیز عنوان کرد: تمام انشعابات آب مسکن مهر تیکمه‌داش نصب شده است.

این مسئول با اشاره به هزینه اجرای طرح آبرسانی مسکن مهر بستان‌آباد و تیکمه‌داش گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برای مسکن مهر بستان‌آباد و تیکمه‌داش بیش از 6 هزار میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/60001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول