اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

331 هزار واحد مسکن در کرمان احداث شد

استاندار کرمان گفت: طی دولت نهم و دهم در استان کرمان 331 هزار واحد مسکن در زمینه روستایی، مسکن مهر، کپرزدایی و مناطق زلزله‌زده بازسازی شده است.

331 هزار واحد مسکن در کرمان احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در جشن پایان کار احداث یک میلیون و 600 هزار واحد مسکن روستایی در روستای شیرینک بردسیر اظهار داشت: از بدو دولت نهم پیشرفت‌ها و تعالی همه جانبه‌ و خدمات بی‌منتی به کشور انجام شد که یک اقدام اساسی آن بازسازی مسکن‌های روستایی بوده است.

وی با اشاره به آخرین سرشماری نفوس مسکن گفت: 790 هزار خانوار در استان کرمان سرشماری شده است که 70 هزار خانوار آن از مسکن بی‌بهره بودند.

استاندار کرمان تصریح کرد: طی دولت نهم و دهم در استان کرمان 331 هزار واحد مسکن در زمینه روستایی مسکن مهر، کپرزدایی و مناطق زلزله‌زده بازسازی شده است.

نجار بیان کرد: مسکن در نظام الهی تعریف متفاوتی دارد، زیرا مهم‌ترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده در آن شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زلزله بم 34 هزار نفر جان خود را از دست دادند، اذعان داشت: در زلزله ریگان با توجه به مقاوم‌سازی‌های انجام شده و شدتی به همان اندازه تنها چهار نفر کشته داشته است.

وی خاطر نشان کرد: کار بزرگی در زمینه ساخت مسکن آغاز شده که در دولت آینده باید استمرار داشته باشد.

استاندار کرمان گفت: احمدی‌نژاد از جنس مردم بود و خستگی را خسته کرد، نام تلاش و همت ایشان ماندگار می‌ماند.

نجار عنوان کرد: اگر به دورترین نقاط استان کرمان سفر کرده باشید، مردم آن جا احمدی‌نژاد را به عنوان معیار مدیران کارآمد می‌شناسند.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و کارآمدی نظام را با تمام وجود باور داشت، تصریح کرد: احمدی‌نژاد به مردم باور داشت که می‌توانند ایران را به بالاترین قله اقتدار برسانند.

انتهای پیام/80017/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول