اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد‌

ساخت 115 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران از ساخت بیش از 115 هزار واحد مسکن روستایی از سال 84 تا 91 در این استان خبر داد.

ساخت 115 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، سیدمجید هاشمی گفت: پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان چند روز گذشته در استان قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور معاون امور مسکن وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام فنی مهندسی کشور و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراه بود، افزود: براساس ارزیابی‌هایی توسط وزارت راه و شهرسازی،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران برای دومین بار موفق به کسب عنوان برتر در اجرای مقررات ملی ساختمان شده و با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به اجرای مقررات ملی ساختمان در حوزه‌های مسکن روستایی و مسکن شهری در این اداره کل اشاره کرد و گفت: ساخت بیش از 115 هزار واحد مسکن روستایی از سال 84 تا 91 در استان مازندران آغاز شده و تاکنون 100 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی اذعان داشت: در اجرای طرح مسکن مهر توسط بنیاد مسکن استان مازندران حدود 18 هزار و 268 واحد مسکن مهر در دست اجرا بوده که 11 هزار و 990 واحد ازاین تعداد به بهره‌برداری رسیده است که با نظارت دقیق ناظران و رعایت و اجرای مقررات ملی ساختمان همراه بود.

هاشمی گفت: درباره اجرای طرح مسکن مهر توسط بنیاد مسکن استان طی سال‌های 91 و 92 مورد تقدیر وزیر راه و شهرسازی قرار گرفتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در سال 88 نیز بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته موفق به کسب عنوان برتر شده بود.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول