اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

موفقیت‌های ورزشکاران بمی نتیجه حمایت‌های مالی است

فرماندار بم گفت: اعتبارات زیادی پس از حادثه زلزله برای ساخت مکان‌ها و خرید امکانات ورزشی هزینه شده که موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران نتیجه این اقدامات و زحمات مسئولان امر است.

موفقیت‌های ورزشکاران بمی نتیجه حمایت‌های مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران و جوانان محله سید طاهرالدین‌محمد شهر بم اظهار داشت: ورزش باید در بین نونهالان و نوجوانان نهادینه شود، زیرا توجه ویژه به ورزش از شاخصه‌های مهم توسعه جامعه است.

وی افزود: نیاز است با برنامه‌ریزی‌های مناسب ورزش در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تقویت شود تا از این طریق مسیر توسعه ورزش در بخش قهرمانی و گسترش فرهنگ ورزش در میان خانواده‌ها را هموار کند.

فرماندار بم با اشاره به بازسازی شهرستان بم گفت: پس از حادثه زلزله اعتبارات زیادی برای ساختن استادیوم‌ها، مجتمع‌ها و باشگاه‌های ورزشی و همچنین تهیه وسائل و امکانات ورزشی هزینه شده که موفقیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران نیز نتیجه این اقدامات و زحمات مسئولان امر است.

زین‌الصالحین بیان کرد: نقش و اهمیت ورزش در جامعه بسیار مهم و مشهود است و بدون تردید آرزوی هر فردی بهبود کیفیت و طول عمر زندگی‌اش است.

وی تصریح کرد: ورزش کردن سلامتی و تندرستی افراد و در نتیجه داشتن جامعه‌ای پویا و با نشاط را به دنبال دارد و تحقیقات نشان داده است که به طور میانگین 20 تا 30 دقیقه ورزش برای افراد لازم است.

به گزارش فارس، فرماندار بم برای ساماندهی وضعیت سالن ورزشی این محله و خرید لوازم ورزشی مبلغ 10 میلیون ریال به این ورزشکاران اهدا کرد.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول