اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور ورزشکاران زنجانی در انتخابات

ورزشکاران زنجانی به صورت انسجام یافته رأی خود را در صندوق انداختند

ورزشکاران زنجانی به صورت انسجام یافته در مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان حاضر شدند و رأی خود را در صندوق رأی انداختند.

ورزشکاران زنجانی به صورت انسجام یافته رأی خود را در صندوق انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ورزشکاران، رؤسای هیئت‌های ورزشی، دبیران، هیئت‌های مربیان، سرپرستان و خبرنگاران ورزشی با حضور گسترده خود در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان رأی خود را در صندوق‌های رأی انداختند.

قهرمان تکواندوی جهان با حضور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه خود برای خلق حماسه سیاسی دیگری به میدان انتخابات آمده‌اند.

کلثوم مددخانی، علت حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را نشان از ایرانی بودن خود دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مانند هواداران یک تیم ملی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با قدرت در همه عرصه‌های سیاسی حضور دارند، گفت: هیچ کشوری قدرت و توانایی هواداران ایرانی را ندارد.

قهرمان تکواندوی جهان با بیان اینکه حماسه سیاسی روز 24 خردادماه در تاریخ و تقویم کشورمان ثبت می‌شود، تصریح کرد: این حماسه سیاسی بی‌نظیر در یاد مردم کشورمان و جهان ماندگار می‌شود.

وی، حضور اقشار مختلف ورزشی را در انتخابات خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد:‌ ورزشکاران نیز در کنار ملت ایران در خلق حماسه سیاسی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مددخانی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن حضور مردم در انتخابات را ندارند، گفت: مردم کشورمان همیشه در صحنه حضور دارند و از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول