اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ناشنوایان کرمانشاه:

ورزشکاران ناشنوا در میادین ورزشی افتخارآفرین هستند

رئیس هیئت ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضای استان کرمانشاه در میادین المپیک جهانی، آسیایی و بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرین بوده و هستند.

ورزشکاران ناشنوا در میادین ورزشی افتخارآفرین هستند

کوروش شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضا استان کرمانشاه در میادین المپیک جهانی، آسیایی و بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرین بوده و هستند، افزود: این ورزشکاران در قسمت ناشنوایان در رشته‌های کشتی، جودو، فوتبال، پینگ‌پنگ و در بخش‌های دو میدانی و شنا در قسمت بیماران پیوند اعضا در 5 سال آخر همواره در مسابقات افتخارآفرین بوده‌اند.

رئیس هیئت ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص استان کرمانشاه در مورد سابقه هیئت ورزشی ناشنوایان و بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه گفت: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان در سال 1358 تاسیس شد و در سال 1390 هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا در هیئت ورزشی ناشنوایان ادغام شد.

شاهرخی در مورد رشته‌های ورزشی این هیئت گفت: هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه در بخش آقایان از رشته‌های ورزشی کشتی آزاد، فرنگی، فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، جودو، کاراته، تکواندو و در بخش بانوان از رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، والیبال، دو میدانی، کاراته و تکواندو تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته‌های ورزشی، شنا، دو و میدانی، پینگ‌پنگ، بدمینتون، دارت، شطرنج تیراندازی تشکیل شده و بیماران خاص شامل بیماران تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی، دیابتی، ام.‌اس و افرادی که از سرطان رنج می‌بردند در این هیئت مشغول به فعالیت هستند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های سنقر، جوانرود، هرسین و اسلام‌آباد غرب نیز از هیئت برخوردار هستیم، تصریح کرد: یک سالن اختصاصی در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) که به کشتی و بدنسازی ناشنوایان اختصاص یافته و نیز دو دفتر در ورزش‌گاه آزادی و مجموعه تختی از جمله امکاناتی است که این هیئت در اختیار دارد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول