اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات پیاده‌روی بزرگسالان جهان

ورزشکاران استان مرکزی با کسب مدال‌های رنگی درخشیدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از درخشش ورزشکاران استان در مسابقات پیاده‌روی بزرگسالان جهان با کسب مدال‌های رنگی خبر داد.

ورزشکاران استان مرکزی با کسب مدال‌های رنگی درخشیدند

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی پیاده‌روی بزرگسالان جهان با حضور 25 کشور از 14 تا 24 خرداد ماه جاری در مالزی برگزار شد که سه نفر از ورزشکاران این استان موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات حسین عسگری در ماده پنج هزار متر پیاده‌روی مدال طلا، خلیل حاج‌گلی در ماده پنج هزار متر دو و میدانی مدال طلا و نصرالله نان‌بده در ماده یکصد متر مدال برنز را به گردن آویختند و موجب افتخار و سربلندی ایران شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از درخشش تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیا خبر داد و گفت: تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران که چهار نفر از ورزشکاران استان مرکزی را در اختیار دارد موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد.

ملکی افزود: چهار نفر از اعضای تیم پنج نفره بسکتبال با ویلچر تیم ملی از استان مرکزی هستند که با درخشش در این مسابقات موفق به کسب جواز حضور در مسابقات پارالمیپک جهانی شدند.

وی همچنین از حضور پررنگ جامعه ورزشی استان در انتخابات 24 خرداد خبر داد و گفت: ورزشکاران تمامی رشته‌های ورزشی استان همدوش و همگام با اقشار مختلف مردم حضوری پرشور در انتخابات داشتند و در خلق حماسه با شکوه 24 خرداد نقش‌آفرینی کردند.

انتهای پیام/87002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول