اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان زنجان:

المپیکی شدن گلف به ورزشکاران این رشته انگیزه داده است

رئیس هیئت گلف استان زنجان به قطعی شدن حضور ورزش گلف در مسابقات المپیک اشاره کرد و گفت: این موضوع انگیزه فراوانی را در بین ورزشکاران ایجاد می‌کند.

المپیکی شدن گلف به ورزشکاران این رشته انگیزه داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سیاح ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت گلف استان زنجان اظهار داشت: هیئت گلف استان طی این مدت در پنج حوزه فعالیت کرده است.

وی فعالیت‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های هیئت گلف اعلام کرد و گفت: برخی برنامه‌های آموزشی با حضور مدرسانی از تهران برگزار شده است.

رئیس هیئت گلف استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی به صورت انتخابی افزود: ورزشکاران در مسابقات مختلف حضور یافته و موفق به کسب رتبه‌ها و عناوین مختلف شده‌اند.

وی بر توسعه امکانات ورزش گلف در سطح استان زنجان تاکید کرد و گفت: هیئت در صدد توسعه زیرساخت‌های این ورزش است.

سیاح عدم احداث زمین مینی‌گلف را در زنجان مربوط به کمبود بودجه اعلام و اضافه کرد: به محض تامین اعتبار این زمین احداث می‌شود؛ تفاهم‌نامه‌هایی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش گلف در سطح زنجان با برخی ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش انجام شده است.

رئیس هیئت گلف استان زنجان با بیان اینکه هیئت گلف استان زنجان از سال 88 فعال شده است، ادامه داد: در این مدت ورزشکاران این رشته موفق به کسب عناوین خوبی از مسابقات مختلف شده‌اند. ورزشکاران رشته گلف زنجان رتبه خوب انفرادی و تیمی را از مسابقات مختلف کسب کرده‌اند.

سیاح به قطعی شدن حضور ورزش گلف در مسابقات المپیک اشاره و اضافه کرد: این موضوع انگیزه فراوانی را در بین ورزشکاران ایجاد می‌کند.

وی از آماده شدن تقویم ورزشی هیئت گلف استان زنجان خبر داد و افزود: برنامه‌های آموزشی برای اقشار مختلف از جمله برنامه‌های تدوین شده برای سال‌جاری است.

رئیس هیئت گلف استان زنجان از برگزاری اردوهای انتخابی برای ورزشکاران رشته گلف خبر داد و اضافه کرد: توسعه گلف در بعد قهرمانی و همگانی از برنامه‌های این هیئت است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای بانوان در پارک بانوان خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌شود زمین مینی‌گلف در این محل تاسیس شود.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول