اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز انجام می‌شود

رقابت ورزشکاران قمی برای نخستین قهرمانی در سرکل کبدی کشور

ورزشکاران قمی رشته کبدی از امروز برای کسب نخستین قهرمانی در مسابقات سرکل کبدی مردان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت ورزشکاران قمی برای نخستین قهرمانی در سرکل کبدی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آغاز رقابت کبدی‌کاران قمی در مسابقات سرکل کبدی کشور از امروز خواهد بود و مردان کبدی قم در رشته سرکل کبدی در جدال با رقبای خود از استان‌های مختلف کشور به دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی هستند.

جدال و رقابت نزدیک کبدی‌کاران قمی در این دوره از مسابقات در حالی از امروز برابر حریفان شرکت کننده در این پیکارها آغاز می‌شود که کبدی‌کاران قمی از فروردین ماه در اردوی آماده سازی به سر می‌برند و یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کبدی کشورمان، دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی مردان کشور حکم انتخابی تیم ملی سرکل کبدی را نیز دارد و از امروز با شرکت 10 تیم از سراسر کشور به میزبانی هیئت چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن به انجام می‌رسد.

دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی تختی شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری ادامه می‌یابد تا قهرمان کشور در سرکل کبدی سال 1392 معرفی شود.

مراسم قرعه‌کشی مسابقات با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و تیم‌ها در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی مسابقات خود را برگزار خواهند کرد در حالی که رقابت‌ها به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در هر گروه با تمام حریفان رقابت می‌کنند.

با انجام بازی‌های مرحله مقدماتی دومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی کشور، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه خواهند یافت تا برگزار کننده دیدارهای این مرحله و تعیین دو تیم صعود کننده به مسابقه پایانی باشند.

کمیته فنی فدراسیون کبدی کشورمان با حضور در محل برگزاری این دوره از مسابقات و زیر نظر گرفتن عملکرد کبدی‌کاران تیم‌های شرکت کننده، نفرات برتر را برای شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی سرکل کبدی گزینش خواهد کرد.

این در حالی است که تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی و شرکت کننده در این دوره از مسابقات تیم هیئت کبدی استان چهارمحال و بختیاری (الف)، چهارمحال و بختیاری (ب)، هیئت کبدی استان قم، هیئت کبدی استان مازندران، هیئت کبدی کرمانشاه، هیئت کبدی شهرستان چناران، هیئت کبدی استان آذربایجان شرقی، هیئت کبدی استان اردبیل، هیئت کبدی استان تهران و هیئت کبدی استان لرستان هستند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول