اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور تعدادی از ورزشکاران البرزی با لباس‌های ورزشی در انتخابات

ورزشکاران البرزی با ولایت تجدید میثاق کردند

تعدادی از ورزشکاران البرزی به صورت نمادین و با لباس‌های ورزشی در انتخابات شرکت کردند.

ورزشکاران البرزی با ولایت تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ امروز اقشار مختلف مردمی در استان البرز با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه بزرگ سیاسی خلق کردند.

در همین رابطه دقایقی قبل تعدادی از رزمی‌کاران ساکن شهرستان کرج به صورت نمادین و در حالی که لباس‌های ورزشی بر تن دارند در یکی از شعب اخذ رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کردند.

مرتضی امیر احمدی تکواندوکار جوان کرجی درباره دلایل این اقدام خود به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: ورزشکاران ایرانی همواره به مولی علی (ع) اقتدا می‌کنند و دارای روحیه جوانمردی و پهلوانی هستند.

وی تصریح کرد: اگر در کشورهای غربی برای منافع مادی مانند قهرمانی‌های زودگذر، مردم به ورزش به ویژه ورزش حرفه‌ای روی می‌آورند،‌ اما ورزشکاران ایرانی دلایل والاتری برای خود تعریف کرده‌اند.

این تکواندوکار جوان کرجی ادامه می‌دهد: یکی از وظایفی که همواره ورزشکاران ایرانی بر عهده دارند، دفاع از کشور و انقلاب است و به همین دلیل در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از ورزشکاران در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیده و یا به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.

امیر احمدی تاکید کرد: امروز نیز شرایط کشور حساس و سرنوشت‌ساز است و باید همه مردم با حضور گسترده در انتخابات به وظیفه خود در قبال کشور و انقلاب عمل کنند.

وی افزود: ما نیز همراه با دیگر اقشار جامعه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به این دلیل لباس ورزشی بر تن داریم تا وحدت و اتحاد خود را با همه مردم برای تحقق آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور اعلام کنیم.

امیراحمدی تاکید کرد: این اقدام با هیچ نهاد و ارگانی هماهنگ نشده و ما شب قبل تصمیم گرفتیم که با لباس ورزشی در پای صندوق‌های رای حضور یافته و پیام خود را به جهانیان اعلام کنیم.

* ورزشکاران ایرانی همواره در صف مقدم دفاع از کشور حضور داشته‌اند

در همین رابطه علی جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به خبرنگار فارس در کرج می‌گوید: ورزشکاران کشورمان همواره در صحنه‌های مختلف حضور یافته و هر زمانی که پای منافع کلان کشور در میان باشد، جامعه ورزشی ایران در صف مقدم حضور دارد.

وی تصریح کرد: تعداد ورزشکاران شهید، جانباز،‌ آزاده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس این موضوع را ثابت می‌کند که جامعه ورزشی ایران هیچ‌گاه از عمل به تکلیف خود کوتاهی نکرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: امروز نیز به فضل الهی تعداد زیادی از ورزشکاران این استان به همراه خانواده‌های خود در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با شرکت در انتخابات به تکلیف خود عمل کردند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول