اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

پرداخت 587 فقره مستمری ماهیانه به خانواده‌های زندانی در قزوین

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان قزوین گفت: سال گذشته انجمن حمایت زندانیان قزوین 587 فقره مستمری ماهیانه به خانواده‌های زندانی در قزوین پرداخت کرده است.

پرداخت 587 فقره مستمری ماهیانه به خانواده‌های زندانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید زکی‌زاده صبح امروز در جلسه انجمن حمایت زندانیان قزوین که در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، با ارائه گزارش یک ساله از عملکرد انجمن حمایت زندانیان قزوین اظهار داشت: این انجمن خدمات خوبی را برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های زندانیان ارائه کرده است.

زکی‌زاده افزود: انجمن حمایت زندانیان قزوین سال گذشته سه فقره هزینه اجاره، 22 فقره کمک هزینه تأمین جهیزیه، 28 فقره کمک هزینه تحصیل به دانشجویان، 253 فقره کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان، 626 فقره کارت هدیه، یک هزار و 315 فقره سبد غذایی و 83 فقره هزینه بیمارستانی به خانواده‌های زندانی پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان قزوین فعالیت‌های اقتصادی با هدف کسب درآمد انجام می‌دهد، اذعان داشت: این انجمن با تحقق این هدف توانسته حمایت‌های خوبی را از خانواده‌های زندانی انجام دهد.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان قزوین اضافه کرد: این انجمن تاکنون توانسته از اجاره کانکس‌های ایستگاه عوارضی، چاپ قبوض، سپرده سرمایه‌گذاری نزد بانک‌ها، اجاره خودروهای انجمن، اجاره مغازه نانوایی و کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی درآمدهای خوبی را کسب کند.

زکی‌زاده بیان کرد: سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان قزوین خدمات فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، مددکاری و مشاوره و سوادآموزی را با اعتبار بیش از 49 میلیون تومان به زندانیان ارائه کرده است.

این مسئول ابراز داشت: سال گذشته نیز انجمن حمایت از زندانیان قزوین 61 میلیون ریال بابت ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی و تجهیز واحد فرهنگی کانون اصلاح و تربیت پرداخت کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان قزوین ادامه داد: همچنین این انجمن سال گذشته برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مددجویان، خرید لوازم ورزشی، رسیدگی به وضعیت معیشتی مددجویان و خرید وسایل و لوازم مورد نیاز به اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی بیش از 39 میلیون ریال هزینه کرده است.

زکی‌زاده ابراز داشت: سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان قزوین برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی به مددجویان و خانواده‌های آنان بعد از خارج شدن از زندان 40 میلیون ریال هزینه کرده است.

افزایش فعالیت‌های اقتصادی انجمن حمایت زندانیان قزوین

وی عنوان کرد: سال گذشته انجمن حمایت زندانیان قزوین با کسب درآمدها به مبلغ 11 میلیارد و 706 میلیون ریال توانست به خانواده‌های زندانی خدمات مختلفی با مبلغ 6 میلیارد و 142 میلیون ریال ارائه دهد.

زکی‌زاده با اشاره به اینکه سود ویژه انجمن حمایت زندانیان قزوین در سال 90 بیش از 2 میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: این سود در سال گذشته به بیش از 5 میلیارد ریال رسید که این آمار افزایش فعالیت اقتصادی این انجمن را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/77009/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول