اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد مردمی دیه فارس صورت گرفت

آزادی 170 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان فارس گفت: با مشارکت خیران نیک‌اندیش 169 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بیش از 47 میلیارد ریال از زندان‌های فارس آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

آزادی 170 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان فارس، سید رضا اسکندری در یازدهمین جلسه هیئت مدیره این ستاد که به ریاست مدیرکل زندان‌های فارس و اعضای هیئت مدیره تشکیل شد، اظهار داشت: با مشارکت خیران نیک‌اندیش 169 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بیش از 47 میلیارد ریال از زندان‌های فارس آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: این زندانیان از ابتدای سال جاری تا هفته نخست تیر ماه آزاد شده‌اند که 81 نفر به جرم مهریه، 61 نفر به جرم محکومیت مالی به غیر از کلاهبرداری و 27 نفر به جرم عدم توان در پرداخت دیه تصادفات و حوادث ناشی از کار در زندان به‌سر می‌بردند که به همت ستاد مردمی دیه استان فارس آزاد شدند.

اسکندری گفت: هیئت مدیره ستاد مردمی دیه فارس به صورت جدی در حال پیگیری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان است و در جلسات هفتگی خود ضمن بررسی آخرین وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان فارس، بستر آزادی و بازگشت آنان به جمع خانواده و جامعه را فراهم می‌آورد.

این مسئول ابراز داشت: شورای حل اختلاف و سازش مستقر در این ستاد با برگزاری جلسات متعدد با شاکیان، ضمن جلب رضایت آنان، نقش بسزایی در تسریع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشته است.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان فارس متذکر شد: خیران استان فارس همواره در کشور پیشتاز هستند که این امر موجب مشارکت چشم‌گیر آنان در عرصه‌های اجتماعی از جمله آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است.

وی در پایان اذعان داشت: به زودی در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری جشن بزرگ گلریزان در استان فارس و شهر شیراز خواهیم بود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول