اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم پنج‌گانه نظامی سپاه:

کرمان پایگاه قهرمانی پنج گانه نظامی کشور است

سرپرست تیم پنج‌گانه نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رشته پنج‌گانه نظامی، استان کرمان پایگاه قهرمانی این رشته در کشور است.

کرمان پایگاه قهرمانی پنج گانه نظامی کشور است

ناصر محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم پنج‌گانه نظامی سپاه ثارالله کرمان از مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح اظهار داشت: مسابقات پنج‌گانه نظامی در شرایط خاص برگزار می‌شود و فرد نظامی حاضر در این مسابقات باید از شرایط جسمانی بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: این مسابقات در پنج ماده تیراندازی با اسلحه جنگی، شنای با مانع 50 متر، عبور از میدان موانع 500 متر، پرتاب نارنجک و دوی صحرانوردی هشت کیلومتر برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در این مسابقات برای موفقیت در این رقابت‌ها باید در بخش عبور از میدان موانع و دوی هشت کیلومتر توان و آمادگی جسمانی فوق‌العاده‌ای داشته باشند تا موفق باشند.

محمدی‌نژاد افزود: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی نیروهای مسلح ایران پس از برگزاری مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی عازم مسابقات ارتش‌های جهان در کشور برزیل می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت چند ساله سپاه ثارالله کرمان در رشته پنج‌گانه نظامی، استان کرمان را پایگاه قهرمانی این رشته در سپاه دانست و افزود: تیمی که اکنون عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورده است، حاصل یک دهه تلاش و برنامه‌ریزی سپاه در بخش ورزش است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با پیگیری تمرینات تیم اصلی، برنامه‌ریزی به منظور استعدادیابی و تزریق نفرات جوان و آینده‌دار برای پشتوانه سازی تیم پنجگانه نظامی سپاه ثارالله در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/80011/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول