اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان عنوان کرد

انجام تعمیرات برق در طول روز ممنوع

فرماندار ویژه آبادان گفت: در طول روز انجام هرگونه عملیات تعمیرات به ویژه در مناطق مسکونی ممنوع است.

انجام تعمیرات برق در طول روز ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان، گرمای هوا زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌هاست.

وی افزود: بر این اساس باید طرح‌های کنترلی را تشدید و اقدامات بیشتری را انجام داد.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: حوزه سلامت از جمله حوزه‌هایی‌ است که گستردگی زیادی دارد اما این گستردگی حجم کارها نباید مانع از دقت در انجام کار شود.

ایلخاص‌زاده تصریح‌ کرد: گرمای هوا و گرد و غباری که گاهاً منطقه را فرا می‌گیرد موجب ایجاد مشقت‌هایی برای مردم می‌شود و در این بین مسئولان باید با تلاش و کار بیشتر بخشی از مشقت‌ها را از دوش مردم بردارند نه اینکه بر آن بیفزایند.

*نظارت ویژه بر اغذیه فروشان

وی اضافه‌ کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان باید نظارت بیشتری بر روی اغذیه‌فروشان و به ویژه زولبیا، بامیه و مواد خوراکی مصرفی این ماه انجام شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: همچنین اداره برق به هیچ وجه نباید عملیات تعمیرات برق خود را در ساعات روز که هوا گرم است انجام دهد.

ایلخاص‌زاده افزود: اگر قرار است تعمیراتی در شبکه انجام پذیرد که منجر به قطع برق شود باید تا قبل از ساعت هشت صبح به پایان برسد و در طول روز نیز انجام هرگونه عملیات تعمیرات به ویژه در مناطق مسکونی ممنوع است.

وی با تاکید بر رفع مشکل آب در برخی مناطق آبادان گفت: وضعیت آب در شهر چوئبده مطلوب نیست و مسئولان این شهر باید پیگیر موضوع باشند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح‌ کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب و لزوم رفع مشکلات مربوط به تامین آب مورد نیاز مردم، از مسئولان آبفای آبادان، اروندکنار و چوئبده و آبفای روستایی می‌خواهیم میز و اتاق خود را رها کرده و خود پای کار بیایند.

ایلخاص‌زاده دی پایان عنوان کرد: باید سعی شود در ماه مبارک رمضان کم‌ترین مشکلی برای مردم روزه‌دار ایجاد نشود.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول