اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام:

مسئولان در رفاه مردم روستاهای ایلام بکوشند

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در رفاه مردم روستاهای ایلام بکوشند.

مسئولان در رفاه مردم روستاهای ایلام بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ظهر امروز در دیدار با مردم روستای هفت‌چشمه اظهار داشت: شهرستان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان سختکوش شهرستان ایلام در تکاپوی توسعه همه‌جانبه این شهرستان هستند، ادامه داد: همه باید در راستای توسعه همه‌جانبه ایلام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایلام دارای مناطق روستایی متعددی است که باید در راستای توسعه و رفاه این مناطق نیز توجه اساسی شود، تصریح کرد: با عنایت به اینکه روستای هفت چشمه ورودی و پیشانی شهر ایلام است باید در مورد توسعه این منطقه توجه اساسی شود.

شوهانی با تاکید بر اینکه توجه به عمران و آبادانی این روستا ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، ادامه داد: مسئولان امر باید با برنامه‌ریزی اولویت‌های این شهرستان را شناسایی و در راستای تحقق آن بکوشند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، عمرانی، بهداشتی و ... از مطالبات به حق مردم این منطقه از استان ایلام است که باید مد نظر مسئولان شهرستان و استان در حال توسعه ایلام قرار گیرد.

انتهای پیام/2246/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول