اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا شیرزادی:

مسئولان برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند

امام جمعه مریوان گفت: مسئولان با خدمت‌رسانی بیشتر قدردان و قدرشناس مردم باشند و در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

مسئولان برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در سومین نشست فصلی مسئولان و مدیران مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مریوان اظهار کرد: مسلمانان باید با تکیه و تقویت مشترکات مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

وی از دین اسلام به عنوان دین وحدت و برادری نام برد و افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بارها مسلمانان را بر حفظ وحدت و یکپارچگی و گشتن حول یک محور واحد تاکید کرده است.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: خداوند متعال با مبعوث کردن پیامبر اکرم، کامل‌ترین و جامع‌ترین دین را برای هدایت انسان‌ها بر جهانیان فرو فرستاد، و به برکت وجود نورانی پیامبر اسلام، مسلمانان امروز به عنوان امی واحد در جهان شناخته شده هستند.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه دین مبین اسلام روز به روز در قلب جهان کفر گسترش می‌یابد، گفت: باوجود توطئه‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دشمنان در خدشه‌دار کردن این دین الهی هر روز شاهد گرویدن افراد زیادی به دین اسلام در سراسر جهان هستیم.

وی به بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان دین اسلام برای جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی دست به انجام هر توطئه‌ای می‌زنند و در این میان ایجاد اختلاف بین مسلمانان مهم‌ترین هدف دشمنان است.

امام جمعه مریوان با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در روز انتخابات 24 خرداد ماه امسال در پای صندوق‌های اخذ رای اظهار کرد: به لطف پروردگار و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مردم با شرکت گسترده در انتخابات دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت و معادلاتشان را برهم زدند.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: با وجود شعارها و تبلیغات سوءدشمنان در زمینه سرد بودن انتخابات 24 خرداد ایران مردم با لبیک به ندای رهبری و حضور در انتخابات حماسه بی‌نظیری را خلق کردند که برای همیشه در تاریخ انقلاب خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه حضور ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز انتخابات ضمن تحقق شعار حماسه سیاسی دارای دو پیام بود، اضافه کرد: پیام داخلی این حضور حماسی برای مسئولان است که با خدمت‌رسانی بیشتر قدردان و قدرشناس مردم باشند و در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

امام جمعه مریوان در پایان تصریح کرد: دومین پیام این حماسه سیاسی و بزرگ برای دشمنان است که بدانند با وجود تحریم‌ها و تهدیدات آنان با گذشت 34 سال از عمر انقلاب ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی همچنان محکم و استوار پشت‌سر رهبر و انقلابشان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول