اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

دانشجویان بزرگترین حماسه‌آفرینان در عرصه سازندگی هستند

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان به معنای واقعی کلمه بزرگترین حماسه‌آفرینان در عرصه سازندگی و توسعه هستند.

دانشجویان بزرگترین حماسه‌آفرینان در عرصه سازندگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امین رستم‌زاده ظهر امروز در میزگرد بررسی نقش دانشگاه‌ها در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که در سالن جلسات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: دانشگاه‌ها در نهادینه شدن تفکر سازندگی و فعالیت‌های جهادی نقش زیادی دارند، بنابراین دانشجویان می‌توانند به عنوان حماسه‌آفرینانی توانمند ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نهادینه‌سازی تفکر اقتصاد مقاومتی باید بیشتر تلاش شود، خاطرنشان کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی، مسیر را برای عینیت بخشیدن به آرمان حماسه اقتصادی بیش از پیش فراهم می‌‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه جهاد اقتصادی کشورمان را در مسیر رو به جلو قرار می‌دهد، ادامه داد: باید از ابزارهای کارشناسی شده و علمی در راستای تحقق بخشیدن به آرمان حماسه اقتصادی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از خلق حماسه سیاسی بستر برای حماسه‌آفرینی در زمینه‌های دیگر نیز فراهم شد، اظهار داشت: گفتمان‌های متعالی و روشنگرانه مقام معظم رهبری باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، زیرا مسائل خاصی را با درایت و دوراندیشی متفاوتی مطرح می‌کنند.

رستم‌زاده بر لزوم تدوین نقشه‌های راهبردی برای عملیاتی کردن منویات ایشان، تاکید کرد و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همیشه به مسائل اساسی و تاثیرگذار در سرنوشت کشور، تاکید ورزیده و نکته‌هایی را گوشزد می‌کنند، بنابراین از کنار چنین بیاناتی نباید به سادگی عبور کرد.

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی بستری مناسب برای برنامه‌ریزی در راستای عملیاتی کردن رهنمودهای ایشان است، زیرا در دانشگاه‌ها جوانان مومن، متعهد و مبتکر گرد هم جمع آمده‌اند.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول