اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

اعطای 5 میلیارد ریال وام شهریه به دانشجویان پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: بیش از 5 میلیارد و 650 میلیون ریال وام شهریه در سال تحصیلی 92-91 به دانشجویان پیام نور آذربایجان غربی پرداخت شد.

اعطای 5 میلیارد ریال وام شهریه به دانشجویان پیام نور

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال تحصیلی 92-91 بیش از 5 میلیارد و 650 میلیون ریال وام شهریه به دانشجویان پیام نور آذربایجان غربی پرداخت شد.

وی به لزوم توجه و اهمیت به خانواده‌های شهدا و ایثارگر تاکید کرد، افزود: در همین راستا ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور تشکیل و راه‌اندازی شد، که مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران هر دو دستگاه، در این ستاد عضو شدند.

ظهری تصریح کرد: همایش بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور مقامات کشوری بنیاد شهید و با شرکت 400 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در این مرکز برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی به اهمیت توجه به امور رفاهی دانشجویان اشاره کرد و افزود: در نیمسال نخست سال تحصیلی 92-91، 2 میلیارد و 750 میلیون ریال وام شهریه به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخت شد که این میزان در نیمسال دوم به بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون ریال افزایش یافت.

ظهری به برگزاری جلسات مکرر شورای انضباطی و رسیدگی به تخلفات آموزشی و رفتاری بیش از 150 مورد از دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته خبر داد.

وی بر لزوم  توجه به امر حجاب و عفاف و نهادینه‌سازی آن در دانشگاه‌ها تاکید کرد، و از برگزاری مراسم، نشست و گردهمایی‌ در زمینه حجاب و عفاف در دانشگاه‌های پیام نور استان خبر داد.

ظهری به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت ویدئو کنفرانس در دانشگاه پیام نور مرکز استان و به صورت حضوری در برخی مراکز تابعه استان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله کارگاه‌های معرفت‌افزایی دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هر سال در دانشگاه‌های پیام نور کشور برگزار می‌شود، سال گذشته نیز با شرکت جمع زیادی از اساتید دانشگاه پیام نور ارومیه و با هدف معرفت‌افزایی، ارتقاء و عمق بخشیدن به بینش، نگرش علمی و دینی اساتید همچنین افزایش بصیرت و آگاهی آنها از مباحث مذهبی برگزار شد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول