اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزنه بردار ملی‌پوش اصفهانی:

با تکرار رکوردهایم قهرمان مسابقات دانشجویان جهان می‌شوم

وزنه بردار ملی‌پوش اصفهانی گفت: با تکرار رکوردهای مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانم در مسابقات المپیک دانشجویان جهان نیز به قهرمانی دست پیدا کنم.

با تکرار رکوردهایم قهرمان مسابقات دانشجویان جهان می‌شوم

رسول تقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از بازگشت از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، به اصفهان نیامدم تا تمریناتم را در تهران پیگیری کنم.

وی با اشاره به اعزام تیم وزنه برداری به مسابقات المپیک دانشجویان جهان که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم ملی وزنه برداری دانشجویان ایران در دوره قبلی این مسابقات به مدالی دست پیدا نکرد اما به نظر می‌رسد این دوره نتیجه بهتری کسب کنیم.

وزنه بردار ملی‌پوش اصفهانی که در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلای دسته 77 کیلوگرم دست پیدا کرد، با ابراز امیدواری نسبت به کسب نتیجه در مسابقات جهانی دانشجویان تاکید کرد: از آمادگی مطلوبی برخودار هستم و امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها به قهرمانی دست پیدا کنم.

وی که به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شده است، بیان کرد: شناخت زیادی از حریفان شرکت کننده در این مسابقات ندارم اما با توجه به اینکه رقابت‌ها جهانی است، وزنه بردارانی از تمام کشورهای جهان در آن حضور پیدا می‌کنند.

تقیان با اشاره به قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: سطح مسابقات آسیایی به مسابقات جهانی بسیار نزدیک بوده و رکوردهای بسیار خوبی در دسته‌های مختلف به ثبت رسید.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول