اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل عنوان کرد

زینت‌بخشی کوچه‌ها و معابر اردبیل به نام شهدا افتخاری ماندگار

شهردار اردبیل گفت: زینت‌بخشی کوچه‌ها و معابر شهری اردبیل به نام شهدای والامقام افتخاری بس عظیم و ماندگار برای این دیار است.

زینت‌بخشی کوچه‌ها و معابر اردبیل به نام شهدا افتخاری ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در مراسم رونمایی از درج تصاویر شهدا در تابلوی راهنمای کوچه‌های مزین به نام مبارک شهدا در اردبیل اظهار داشت: تعداد 65 عدد تابلو راهنمای مسیر با درج تصاویر و بیوگرافی شهدا در کوچه‌ها و معابر مزین به نام مبارک شهدا در نقاط مختلف شهر اردبیل نصب و بهره‌برداری شده است.

وی عنوان کرد: این تابلوها از نوع تابلوهای ایستاده بوده و با توجه به جایگاه رفیع شهدا در جامعه و برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر بنا بر خواسته مردم اردبیل برای اولین بار نسبت به ساخت و نصب این تابلوها در نقاط مختلف شهر اردبیل از سوی روابط عمومی شهرداری اردبیل اقدام شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما با این حرکت ادای دین کوچکی در مقابل ایثارگری شهدا انجام دادیم چرا که آرامش و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور مرهون ایثار و شهادت شهدا و ایثارگران و آزادگان گرانقدر و صبر و استقامت خانواده معظم آنان هستیم.

بدری درج عکس، بیوگرافی، محل ولادت و تاریخ و محل شهادت را از جمله مشخصات این تابلوها عنوان کرد.

این مسئول افزود: هم‌اکنون 20 عدد تابلو ایستاده حاوی تصاویر مبارک شهدا در حال نصب بوده و بیش از 60 درصد کار ساخت و نصب این تابلوها نیز به اتمام رسیده است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در کنار آن شورای شهر و کمیته نامگذاری در جلسات خود سعی کرده است کوچه‌ها و معابر شهری را با اولویت نام و یاد شهدا نامگذاری کند چرا که به نظر می‌رسد این نامگذاری‌ها حرکتی امید‌بخش در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های متعالی است.

بدری یادآور شد: روابط عمومی شهرداری اردبیل کار نصب 500 عدد تابلو ایستاده دیگر را در تمامی نقاط شهر اردبیل در دستور کار دارد.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: علاوه بر نصب تابلوهای ایستاده در نقاط مختلف شهر، نسبت به نصب تابلوهای کوچک همراه با عکس و بیوگرافی شهید و تاریخ و محل شهادت در برخی مناطق کم عرض داخل کوچه‌های مزین به نام شهدا نیز اقدام شده است.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول